چهاردهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4198238
تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۹

چهاردهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» در یزد برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد از برگزاری چهاردهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» به‌مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه در یزد برگزار می‌شود.

چهاردهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» در یزدحجت‌الاسلام حمیدرضا مطهریان، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برگزاری چهاردهمین همایش «قرآن؛ کتاب انقلاب» به‌مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه در یزد گفت: این همایش با هدف پاسداشت آرمان‌های اتقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این همایش که با تلاوت قاریان ممتاز استان و نوجوانان قرآنی و همچنین برنامه‌های متنوع همراه است، کلاس‌های قرآن کریم مسجد حضرت خدیجه(س) نیز آغاز می‌شود.

مطهریان با اشاره به اینکه چهارهمین همایش با محوریت نوجوانان برگزار خواهد شد، سخنرانی، اجرای مسابقه با محوریت چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی و اهدای جوایز را از دیگر برنامه‌های این همایش اعلام کرد. 

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان یزد با اشاره به برگزاری این همایش در روز سه‌شنبه، 24 بهمن همراه با نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت خدیجه(س) به آدرس یزد، میدان حج، خیابان امام جعفر صادق(ع)، کوچه یاسمن، از عموم شهروندان به‌ویژه جامعه قرآنی برای شرکت در این همایش دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha