ایستادگی مردم در برابر تفکر غرب
کد خبر: 4197320
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹

ایستادگی مردم در برابر تفکر غرب

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: غرب همین الان نیز نتوانسته ادعای خود را در زمینه به سعادت رساندن بشر به ظهور و بروز برساند، امام (ره) با همراهی مردم در برابر تفکر مادی غرب ایستاد و پرچم اسلام را با اهتزار درآورد.

حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان جنوبی حجت الاسلام حجت سالاری مکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی امروز پنجشنبه 12 بهمن در مراسم بزرگداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به ایران اظهارکرد: امام در شرایطی که غرب ادعای فراهم کردن زندگی مادی مطلوب برای بشر را داشت انقلاب را به پشتوانه باورهای دینی رقم زد.

وی با تأکید بر اینکه غرب همین الان نیز نتوانسته ادعای خود را در زمینه به سعادت رساندن بشر به ظهور و بروز برساند، گفت: امام (ره) با همراهی مردم در برابر تفکر مادی غرب ایستاد و پرچم اسلام را با اهتزار درآورد.

سالاری با بیان برخی از جملات اندیشمندان غربی درباره نتایج و ثمرات انقلاب اسلامی اظهارکرد: اما طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی ایجاد حکومت اسلامی بیت الغزل کار امام (ره) بود که نکته مهم آن ایمان و اعتقاد و همراهی و همکاری مردم بود و این روزها ثمرات کار امام (ره) را در کشورهای لبنان، یمن، فلسطین و حتی برخی از کشورهای غیر اسلامی مشاهده می‌کنیم که به دنبال آزادی انسان از چنگال طاغوت‌ها هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه البته مسیر فتح قله‌ها سختی‌های خاص خود را دارد، اظهار کرد: در شرایطی که غرب با سامری رسانه ذهن جوان ما را مورد هجوم قرار داده است باید بصیرت خاص و ویژه داشته باشیم و از دورانی که بیگانه برای حضور در ایران حق توحش می گرفت، به دورانی رسیده ایم که غیر از پیشرفت‌های هسته‌ای، نانو، نظامی و… مردم به فناوری بینش و فهم عمیق سیاسی رسیده‌اند که این دستاورد نقشه‌های دشمن را نقش بر آب می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه دشمن بیکار ننشسته و می خواهد ظرفیت ایمانی مردم ما را نقطه زنی کند، گفت: باور ما بر این است که در انتخابات ۱۱ اسفند مردم با حضور پرشور دوباره از انقلاب حمایت خواهند کرد لذا مردم بصیر ما هم خدمت و هم دغلکاری جبهه نفاق را به خوبی می‌شناسند.

انتهای پیام
captcha