زنگ انقلاب در مدارس البرز نواخته شد
کد خبر: 4197056
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

زنگ انقلاب در مدارس البرز نواخته شد

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز گفت: با توجه به تقارن سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) با روز پنج‌شنبه و تعطیلی مدارس زنگ انقلاب امروز، 11 بهمن‌ماه در مدارس استان نواخته شد.

زنگ انقلاب

سردار فتح‌الهی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه ساله همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب در مدارس نواخته می‌شود.

وی افزود: امسال با توجه به تقارن این روز با روز پنج‌شنبه و تعطیلی مدارس، این آیین به‌صورت همزمان امروز، ۱۱ بهمن‌ماه برگزار شد.

این مسئول از پیش‌بینی و برگزاری بیش از ۲۰ ویژه‌برنامه به‌مناسبت ایام‌الله دهه فجر در کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان دهه فجر استان البرز خبر داد و گفت: برنامه‌های دهه فجر امسال با محوریت دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

فتح‌الهی بر اجرای برنامه‌های ماندگار و مؤثر در دهه فجر تأکید کرد و یادآور شد: در ایام دهه فجر در همه مدارس ویژه‌برنامه‌هایی برگزار و در این مراسم توسط سخنرانان، گفتمان انقلاب اسلامی، اهمیت و جایگاه انقلاب و دستاوردهای آن در عرصه‌های مختلف برای دانش‌آموزان تشریح و تبیین خواهد شد.

انتهای پیام
captcha