کارگاه آموزرشی صوت و لحن در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4196747
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

کارگاه آموزرشی صوت و لحن در کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی صوت و لحن ویژه جامعه قرآنیان استان کردستان در سنندج خبر داد.

بهرام مرادی رئیس اداره برنامه‌ریزی قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، گفت: کارگاه آموزشی صوت و لحن ویژه جامعه قرآنیان به صورت رایگان برای جامعه قرآنی استان برگزار می‌شود .

وی با اشاره به فرصت محدود برای ثبت‌نام در این کارگاه آموزشی افزود: متقاضیان کارگاه آموزرشی صوت و لحن قرآن باید برای شرکت در این کارگاه هرچه زودتر نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه این کارگاه آموزشی با حضور استاد اعزامی از سازمان دارالقرآن کریم کشور برگزار خواهد شد، بیان کرد: شرکت‌کنندگان برای ثبت‌نام باید با شماره تماس ۰۹۱۸۱۷۳۳۴۸۱ تماس بگیرند.

وی افزود: ظرفیت شرکت در کارگاه آموزرشی صوت و لحن محدود است و اولویت شرکت با متقاضیانی است که زودتر نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مرادی در پایان یادآور شد: زمان برگزاری این کارگاه آموزشی پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه امسال است و به صورت یک روزه در سالن کوثر مجتمع فرهنگی نور سنندج برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha