حضور مردم در صحنه‌های گوناگون موجب یأس دشمنان شده است
کد خبر: 4196623
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی:

حضور مردم در صحنه‌های گوناگون موجب یأس دشمنان شده است

حجت‌الاسلام آل‌هاشم، ضمن گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه‌های گوناگون در حمایت از نظام اسلامی و مقام معظم رهبری دشمن را مأیوس کرده و هر زمان هجمه دشمنان بیشتر بوده در داخل کشور انسجام و اتحاد و وحدت افزایش داشته است.

حجت الاسلام آل هاشم، امام جمعه تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، روز گذشته، هشتم بهمن در جمع ائمه جمعه استان، با بیان اینکه میزان مشارکت در انتخابات از نحوه انتخاب مهم است و هر رأی یک تیر به قلب دشمنان است، گفت: هر جایی مردم با نقش مؤثر خود در صحنه بودند موفقیت‌هایی به‌دست آمده و دشمن از رسیدن به اهداف خود مأیوس مانده است.

وی ضمن گرامیداشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: حضور مردم در عرصه‌های گوناگون در حمایت از نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب دشمن را مأیوس کرده و هر زمان هجمه دشمنان بیشتر بوده در داخل کشور انسجام و اتحاد و وحدت افزایش داشته است.

آل‌هاشم، اهداف دشمن در کاهش مشارکت در انتخابات را تضعیف نظام دینی، تضعیف اقتدار ملی و افزایش طمع دشمنان و بهره‌گیری دشمن برای معرفی کارآمدی نظام دانست و گفت: اینکه برای ما مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مهم است، چون دشمن بر خلاف انتخابات گذشته برای عدم شرکت و یا کاهش مشارکت مردم، شبانه روزی تلاش می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌شرقی، تصریح کرد: هوشمندی مردم در سایه هدایت و تبیین ائمه جماعات می‌تواند عدم اعتماد را کاهش دهد و مانند همیشه، دشمن با حضور پرشور مردم ناکام بماند تا با تشکیل مجلس قوی، ریل‌گذاری صحیح برای مسئولان اجرایی کشور اتفاق بیفتد.

وی تأکید کرد: حضور مردم در انتخابات برای تقویت جبهه مقاومت نیز بسیار مهم و تأثیرگذار است و مردم مظلوم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و ذره‌ای احساس ناراحتی و تسلیم ندارند و ان‌شاالله پیروزی از آن مردم فلسطین است.

آل‌هاشم در ادامه با اشاره به حضور استاندار آذربایجان‌شرقی در این جلسه برای وی آرزوی موفقیت کرد و گفت: وظیفه همه ما کمک به دولت خدمتگزار حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی است که ائمه محترم جمعه استان نیز همین کار را انجام می‌دهند.

امام جمعه تبریز اظهار کرد: ائمه جمعه استان همه تلاش خود را برای مشارکت افزایی می‌کنند و امیدوارم خطه آذربایجان مانند همیشه در این آزمون الهی نیز پیشگام باشد.

انتهای پیام
captcha