برگزاری جشن‌های خانوادگی به‌مناسبت دهه فجر و اعیاد شعبانیه در تبریز
کد خبر: 4196122
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵

برگزاری جشن‌های خانوادگی به‌مناسبت دهه فجر و اعیاد شعبانیه در تبریز

شهردار تبریز از برپایی جشن‌های متعدد و برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی به‌مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آغاز ایام‌الله دهه فجر و همچنین اعیاد شعبانیه از ۱۲ بهمن تا ۶ اسفند مصادف خبر داد.

یعقوب هوشیار، شهردار تبریز

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، یعقوب هوشیار، شهردار تبریز، امروز، هفتم بهمن‌ماه، از برپایی جشن‌های متعدد و برگزاری ویژه‌برنامه‌های فرهنگی به‌مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، آغاز ایام‌الله دهه فجر و همچنین اعیاد شعبانیه از ۱۲ بهمن تا ۶ اسفند مصادف با نیمه شعبان و میلاد منجی عالم بشریت خبر داد و گفت: طبق تأکیدات رهبر معظم انقلاب شهرداری‌ها باید در کنار ارائه خدمات به شهروندان به کارکردهای اجتماعی مدیریت شهری نیز توجه داشته باشد و بر همین اساس امسال شهرداری تبریز در خصوص اجرای برنامه‌های مدون فرهنگی در قالب ۵۲ هفته همت مضاعفی داشته است.

وی افزود: معاونت‌ها، مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و اعیاد شعبانیه جشن‌های ویژه‌ای برای شهروندان و خانواده پرسنل شهرداری با مشارکت گروه‌های هنری مطرح تبریز و آذربایجان‌شرقی ترتیب خواهند داد.

هوشیار یادآور شد: مناطق دهگانه شهرداری تبریز علاوه بر برگزاری جشن‌های خانوادگی در این ایام برای پرسنل و خانواده بزرگ شهرداری، موظف به برپایی حداقل یک ویژه‌برنامه فرهنگی و جشن برای عموم شهروندان ساکن در سطح حوزه خود هستند.

شهردار تبریز افزایش نشاط اجتماعی و توسعه سلامت همگانی را از جمله اساسی‌ترین اهداف اجرای برنامه‌های فرهنگی سال‌جاری خواند و گفت: شهرداری تبریز از ابتدای سال‌جاری بیش از ۵ هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی برای شهروندان اجرا کرده است. 

انتهای پیام
captcha