شکست جنگ ترکیبی دشمن با شبکه‌سازی دستگاه‌های اجرایی
کد خبر: 4195731
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان بیان کرد:

شکست جنگ ترکیبی دشمن با شبکه‌سازی دستگاه‌های اجرایی

سردار مظاهر مجیدی با بیان اینکه درگیر جنگ ترکیبی هستیم، گفت: تمام دستگاه‌ها از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سپاه و بسیج گرفته تا صداوسیما و آموزش و پرورش باید شبکه بزرگی تشکیل دهند تا در این جنگ تقابلی پیروز شویم و در این راه ابتدا باید از خود آغاز کرده تا در جامعه منعکس کنیم.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدانبه گزارش ایکنا از همدان، سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان، امروز، چهارم بهمن‌ماه در آیین تجلیل از فعالان و کنشگران امر به معروف و نهی از منکر استان همدان اظهار کرد: یکی از اشکالات موجود جامعه این است که هنوز برخی باور نکرده‌اند که درگیر جنگ ترکیبی هستیم، این درحالی است که اگر باور داشته باشیم، رفتار و تلاشمان فرق می‌کند.

وی افزود: زمان دفاع مقدس باور به یقین رسیده بود، اما وقتی زمان گذشت و در آرامش قرار گرفتیم و دوران سازندگی رسید و رو به جلو آمدیم، از ذهنمان خارج شد که آیا درگیر جنگ هستیم یا نه؟ این موضوع شاید برای خواص قابل مشاهده باشد، اما مردم هم باید احساس کنند در جنگ قرار دارند.

مجیدی اضافه کرد: درست است که جنگ سخت در کشور ما نیست، اما در جنگ نرم هستیم، به‌طوری که درگیری‌ها به شدت ادامه یافته و ادامه‌دار است و شاید در آینده سخت‌تر هم شود. اگر به این باور برسیم که در درگیری و تقابل هستیم، می‌توان کاری از پیش برد در غیر این صورت نمی‌شود کاری کرد، لذا به شبکه‌سازی وسیع نیاز داریم.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها از ستاد امر به معروف و نهی از منکر و سپاه و بسیج گرفته تا صداوسیما و آموزش و پرورش باید شبکه بزرگی تشکیل دهند تا در این جنگ تقابلی پیروز شویم و در این راه ابتدا باید از خود آغاز کرده تا در جامعه منعکس کنیم.

فرمانده سپاه همدان مطرح کرد: باید ابتدا خود را از نظر فکر و اعتقادات آماده کنیم سپس به بحث اجتماعی وارد شویم. در حقیقت باید خودسازی انجام شود تا خود را برای فعالیت بزرگ اجتماعی آماده کنیم و نباید از آن غافل شویم.

وی با بیان اینکه در شرایط وانفسای مسائل اقتصادی، سیاسی و... موجود در جامعه، آن خواهر و برادری که به میدان رفته و تذکر می‌دهد، باید قدردانش باشیم، گفت: اگر توانستیم این امر را به‌صورت شبکه‌ای در تمام قسمت‌های استان ایجاد کنیم، حتماً رمز موفقیت از سوی خدا خواهد آمد، به‌طوری که ثابت شده در شرایط سخت دفاع مقدس خدا رزمندگان را پشتیبانی کرد.

انتهای پیام
captcha