خدمت به مردم وجه پاسداری از انقلاب اسلامی است
کد خبر: 4195499
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
جانشین فرمانده کل سپاه:

خدمت به مردم وجه پاسداری از انقلاب اسلامی است

سردار فدوی، با بیان اینکه سردار خرم یکی از حاضران در خط اول خدمت به مردم در شرایط بحران بود، گفت: این وجه پاسداری از انقلاب اسلامی است که خدمت‌گزاری به مردم ملکه ذهنی و عملی یک فرمانده باشد و سردار خرم از این حیث افتخار سپاه بود.

سردار فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در مراسم گرامیداشت یاد مرحوم زین‌العابدین خرم رضوی، استاندار آذربایجان‌شرقی امروز، سوم بهمن‌ماه، در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز، با بیان اینکه سردار عابدین خرم یکی از حاضران در خط اول خدمت به مردم در شرایط بحران بود، گفت: این وجه پاسداری از انقلاب اسلامی است که خدمت‌گزاری به مردم ملکه ذهنی و عملی یک فرمانده باشد و سردار خرم از این حیث افتخار سپاه بود.

وی با تأکید بر اینکه وی دغدغه دایمی برای انجام تکالیف محوله به خود را داشت، اظهار کرد: کسی که برای انجام تکالیف خود اصرار داشته باشد، انسان با تقوایی است و مرحوم خرم دارای ویژگی برجسته صبر و شکیبایی بود که هر مدیری در نظام جمهوری اسلامی باید دارای این ویژگی باشد.

سردار فدوی، با اظهار تأسف برای از دست دادن چنین شخصیتی، گفت: وی تا آخرین لحظات عمر خود بر خدمتگزاری به مردم پافشاری می‌کرد و هیچ وقت برای خود تعیین تکلیف نکرد بلکه همیشه انجام تکالیف محوله را بر تکالیف خود مقدم می دانست.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه وی وقتی می‌دید در انجام تکالیف خود خدشه‌ای وارد می‌شود، ناراحت می‌شد، ادامه داد: در زمان بستری در بیمارستان نیز نگران تکالیف خود در استانداری برای خدمتگزاری به مردم بود.

وی با اشاره به اینکه دغدغه خدمتگزاری به مردم در نزد خداوند مهم است، یادآور شد: سردار خرم و نیروهای استانداری آذربایجان‌شرقی در امدادرسانی به مردم آسیب دیده در حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله در نقاط مختلف کشور، پیشقدم بودند.

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: اگر نیت فرد، خدمتگزاری به مردم باشد خداوند نیز در انجام تکالیف به او کمک می‌کند به طوری که در طول ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی که هر روز نبرد حق و باطل در جریان بود و حتی یک روز نیز تعطیل نشد، در سایه توجهات و عنایت‌های خداوند، دشمن حتی یکبار هم پیروز نشد.

سردار فدوی، با بیان اینکه شیطان بزرگ آمریکا در طول این مدت همواره دشمنی‌ها و توطئه‌های مختلفی علیه نظام جمهوری اسلامی انجام داد، افزود: به اذعان مسئولان آمریکایی، آنها یکبار هم در مقابل جمهوری اسلامی ایران پیروزی کسب نکردند و در این مدت جرات نداشتند حتی یک تیر هم به ما شلیک کنند.

وی با اشاره به توان نظامی، اقتصادی، علمی و تکنولوژیکی، فضای مجازی و رسانه‌ای آمریکا در مقابل جمهوری اسلامی ایران، یادآور شد: توان آنها در این زمینه‌ها قابل مقایسه با کشور ما نیست ولی در سایه اعتقاد ارکان نظام اسلامی برای عمل به تکالیف خود و خدمتگزاری به مردم و توجهات و عنایات خداوند، دشمن نتوانسته حتی یک پیروزی از انقلاب اسلامی به دست بیاورد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی را خداوند، اسلام، پیامبر اسلام(ص)، ائمه معصومان(ع)، امامین انقلاب و شهدا اعلام کرد و گفت: باید از این پشتوانه‌ها برای مقابله با دشمن استفاده کنیم.

وی با اشاره به جایگاه شهدا در نظام جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، بیش از ۵۰ هزار برنامه ویژه شهدا در طول سال در کشور اجرا می شود.

جانشین فرمانده سپاه، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، گفت: دشمنان در طول سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با انجام اشتباهات محاسباتی، مشکلاتی برای کشور و مردم ایجاد کرده‌اند.

سردار فدوی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات برای ممانعت از تکرار اشتباهات محاسباتی دشمن، اظهار کرد: برای عدم تکرار اشتباهات محاسباتی دشمن باید چنان قوی در انتخابات مشارکت کرد که امید چشم کور دشمن ناامید شود و نتواند کاری علیه نظام جمهوری اسلامی انجام دهد و خیر این مشارکت حداکثری به همه مردم خواهد رسید.

انتهای پیام
captcha