فرازهایی از تلاوت مسعود موحدی‌راد + فیلم
کد خبر: 4194780
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

فرازهایی از تلاوت مسعود موحدی‌راد + فیلم

قاری ممتاز کشورمان در مجموعه محافل عشرةالفجر القرآنیه به تلاوت کلام‌الله مجید پرداخت.

فرازهایی از تلاوت مسعود موحدی‌راد در عراق + فیلم

به گزارش ایکنا،‌ مجموعه‌ محافل انس با قرآن با عنوان «عشرةالفجر القرآنیه» طی روزهای سوم تا سیزدهم دی‌ماه در کشور عراق و با حضور قاریان بین‌المللی و ممتاز کشورمان برگزار شد.

در این محافل قاریان بین‌المللی کشورمان با حضور در ۱۴ استان کشور عراق، در کنار قاریانی از کشور میزبان به تلاوت کلام‌الله مجید می‌‌پردازند. از جمله قاریان حاضر در این محافل می‌توان مسعود موحدی‌راد اشاره کرد.

این محافل در استان‌ها و شهرهایی همچون نجف، صلاح‌الدین، میسان، کرکوک، بغداد، ذی‌قار، دیوانیه، موصل، واسط، بابل، بصره،‌ دیاله و قادسیه برگزار شده است. در ادامه فرازهای کوتاهی از تلاوت مسعود موحدی‌راد، قاری ممتاز کشورمان در یکی از این محافل بارگذاری شده است.

مسعود موحدی‌راد، قاری ممتاز کشور متولد 24 آبان ماه سال 1372 در شهر نیشابور است، وی در رشته الهیات تحصیل کرده و تاکنون در رقابت‌های مختلفی حضور یافته و رتبه‌های متعددی نیز دریافت کرده است. 

از جمله رتبه‌های دریافت شده از سوی این قاری ممتاز باید به رتبه دوم مسابقات بسیج دانش‌آموزی، مقام سوم رشته اذان در مرحله کشوری، رتبه اول مسابقات قرآن کریم دانش‌آموزی کشور، رتبه چهارم رشته ترتیل در مسابقات سراسری قرآن و ... اشاره کرد. 

موحدی‌راد هم مانند بسیاری از قرآن‌آموزان، قرائت قرآن را از جلسات خانگی آغاز کرد. او  تقریباً هفت یا هشت ساله بود که به‌ صورت مرتب در جلسات آموزش قرآن و زیر نظر اساتیدی همچون عبدیان و جعفری حضور می‌یافت. پس از آن و از دوره راهنمایی زیر نظر علی قاسم‌آبادی فراگیری قرائت قرآن کریم را ادامه داد. 

 
انتهای پیام
captcha