حملات اخیر سپاه یکی از مراحل انتقام سخت است
کد خبر: 4194684
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

حملات اخیر سپاه یکی از مراحل انتقام سخت است

امام جمعه اهواز با اشاره به حملات اخیر سپاه بیان کرد: این یکی از مراحل انتقام سختی است که سپاه از قاتلان خون‌آشام شهید قاسم سلیمانی و شهدای عزیز ما گرفت. ما حمایت ‌قاطع خود را از این اقدام مقتدرانه پاسدارانمان اعلام می‌کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز

به گزارش ایکنا از خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد، امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۲۹ دی‌ماه با اشاره به صفات امام علی(ع) و توصیه به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: امام علی(ع) اولین فرد از بین مردان است که به پیامبر اکرم(ص) ایمان آورد. همسایه‌ها و کودکان به ایشان اهانت می‌کردند اما امیرالمومنین(ع) در این فضا به دعوت پیامبر(ص) لبیک گفت.

وی افزود: امام علی(ع) در میان امواج سهمگین مخالفت‌های گوناگون، محکم و استوار در حمایت از پیامبر (ص) ایستاد.

امام جمعه اهواز با اشاره به فضیلت ماه رجب گفت: روزه‌داری در چند روز از ماه رجب بسیار مهم است. خداوند به عبادت کردن انسان نیاز ندارد و این عبادات را برای به کمال رسیدن انسان قرار داده است.

موسوی‌فرد با بیان اینکه روزه‌داری برای استراحت معده و سلامتی انسان است، گفت: ماه رجب، ماه استغفار است و استغفار، حمام روح انسان است.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه روح با گناه کردن آلوده می‌شود، عنوان کرد: گوشمان به فضای مجازی است و انگار وحی منزل است. آن‌ها فرزندان و ایمان ما را مورد هجمه قرار داده‌اند. این موبایل‌ها بدترین رفیق در جیب فرزندان هستند و باید فرهنگ استفاده از آن به فرزندان آموزش داده شود.

وی افزود: این سه ماه رجب و شعبان و رمضان فرصتی است برای اینکه استغفار شود و باید تلاش شود که در این ماه‌ها روح خود را پاک و آماده کنیم.

موسوی‌فرد گفت: اعتکاف در دنیا، تمرین انس با خداوند است. چه می‌شود امسال حداقل ۱۰۰ هزار نفر در مساجد خوزستان معتکف داشته باشیم. نوجوانان خوب از اعتکاف استقبال می‌کنند.

وی با اشاره به حملات اخیر سپاه بیان کرد: این یکی از مراحل انتقام سختی است که سپاه از قاتلان خون‌آشام شهید قاسم سلیمانی و شهدای عزیز ما گرفت. ما حمایت ‌قاطع خود را از این اقدام مقتدرانه پاسدارانمان اعلام می‌کنیم.

امام جمعه اهواز گفت: هر کشور و قدرتی دست از پا خطا کند، با موشک‌ها و پهپادهای توانمندمان قدرت‌نمایی می‌کنیم و آن‌ها را برای همیشه پشیمان خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha