ثبت‌نام دوره‌های مجازی تربیت مربی حفظ و روخوانی قرآن کریم در حرم بانوی کرامت
کد خبر: 4194519
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴
برای فصل زمستان انجام می‌شود؛

ثبت‌نام دوره‌های مجازی تربیت مربی حفظ و روخوانی قرآن کریم در حرم بانوی کرامت

ثبت‌نام دوره‌های مجازی تربیت مربی حفظ و روخوانی قرآن کریم به همت مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت(س) ویژه افراد بالای ۱۸ سال در ۴۵ روز برگزار و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی معتبر پایان دوره اعطا می‌شود.

به گزارش ایکنا از قم، به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، ثبت‌نام دوره‌های مجازی تربیت مربی حفظ و روخوانی و روان‌خوانی قران کریم در مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل‌بیت (س) آغاز شد.

 حفظ حداقل ۵ جزء قرآن کریم و قبولی در مصاحبه ورودی از شرایط شرکت در دوره تربیت مربی حفظ و مهارت در تجوید سطح یک و قبولی در آزمون کتاب روخوانی استاد علی قاسمی از شرایط شرکت در دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم است.

 دوره مجازی تربیت مربی حفظ قران کریم در ۵۰ جلسه طی ۴۵ روز و دوره تربیت مربی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم نیز در ۶۰ جلسه طی ۴۵ روز برگزار می‌شود و در پایان دوره گواهی‌نامه معتبر مربیگری به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

 این دوره‌ها ویژه افراد بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این دوره‌ها عدد ۱۱۴ را به شماره ۳۰۰۰۱۱۲۲ پیامک کنند و یا با مراجعه به نشانی اینترنتی https://quran.qhkarimeh.ir/lessons?grade_id=D&course_id=۴B در این دوره‌ها ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام
captcha