فراخوان «تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعه‌ الزهرا(س)» اعلام شد
کد خبر: 4193995
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

فراخوان «تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعه‌ الزهرا(س)» اعلام شد

فراخوان «تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعه‌ الزهرا(س)» از سوی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا(س) اعلام شد.

ارسال/ فراخوان «تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعةالزهرا(س)» اعلام شدبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام‌ هادی اندیشه؛ مسئول دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا(س) با اشاره به برگزاری آیین گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا(س) در سال ۱۴۰۳، عنوان کرد: دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا در راستای مشارکت حداکثری همه مخاطبان مرتبط با این مؤسسه علمی حوزوی، فراخوان «تجربه‌نگاری خانواده بزرگ جامعه الزهرا» را اعلام می‌کند.

وی تصریح کرد: این فراخوان به منظور شناسایی، طبقه‌بندی و معرفی دستاوردهای جامعه الزهرا در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تبلیغی و اجتماعی، تبیین نقش و جایگاه جامعه الزهرا در شکل‌گیری، توسعه و رشد معارف اسلامی و علوم حوزوی به ویژه در بخش بانوان و جنبه‌های اثرگذاری ایشان در دستور کار قرار گرفته است.

اندیشه بیان کرد: اساتید، طلاب و دانش‌آموختگان ایرانی و بین‌الملل، دانشجویان دانشکده هدی، معلمان، مربیان، فراگیران و کارمندان بخش‌های حوزوی و غیرحوزوی جامعه الزهرا می‌توانند نسبت به ارسال تجربیات خود از زمان حضور یا ارتباط با این مؤسسه بزرگ علمی در محورهای مندرج در فراخوان با این دبیرخانه همکاری کنند.

وی به محورهای این فراخوان اشاره کرد و افزود: تأثیرگذاری‌های خانوادگی و اجتماعی (تجربه‌های مادران، همسران و دختران در مواجهه با چالش‌های خانوادگی، اجتماعی و اصلاح سبک زندگی)، تأثیرپذیری و تحولات شخصیتی و اجتماعی (تجربه‌هایی از تحول علمی، اعتقادی، اخلاقی و اجتماعی)، جریان‌سازی فرهنگی تبلیغی و کنش‌گری اجتماعی (تجربه‌هایی از نحوه مواجهه فردی یا گروهی با فرصت‌ها و تهدیدهای پیش آمده) و تعلیم و تربیت (تجربه‌های اساتید، معلمان و مربیان) از جمله محورهای این فراخوان هستند.

مسئول دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه الزهرا، مهلت شرکت در این فراخوان را تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت تجربیات خود به سامانه http://forms.jz.ac.ir/f_۱۶۲/ مراجعه کنند.

اندیشه در پایان یادآوری کرد: آثار دریافتی در کمیته علمی دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته و در اجلاسیه پایانی از تجربه‌های برتر تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha