اعلام فراخوان ثبت‌نام در کارگاه «فرهنگ از نگاه نهج‌البلاغه» در کردستان
کد خبر: 4193840
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

اعلام فراخوان ثبت‌نام در کارگاه «فرهنگ از نگاه نهج‌البلاغه» در کردستان

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان از برگزاری کارگاه آموزشی «فرهنگ از نگاه نهج‌البلاغه» خبر داد و گفت: فراخوان ثبت‌نام در این کارگاه آموزشی در سطح دانشگاه آزاد اسلامی استان اعلام شده است.

علی فرج‌الله، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی کردستان

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین علی فرج‌الله، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: کارگاه آموزشی «فرهنگ از نگاه نهج‌البلاغه» به همت پژوهشکده قرآن و عترت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی و با مشارکت دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی و در راستای کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه و زیست شرافتمندانه برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه آموزشی در هشت جلسه ۲ ساعته به مدت ۱۶ ساعت به‌صورت مجازی و برخط ویژه اعضای هیئت علمی و کارکنان واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری مرکز تحقیقات نهج‌البلاغه برگزار می‌شود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در کارگاه آموزشی می‌توانند با مراجعه به سامانه ساجد دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه درگاه ثبت‎نام در این کارگاه آموزشی 23 تا 30 دی‌ماه فعال است، افزود: کارگاه آموزشی «فرهنگ از نگاه نهج‌البلاغه» دوم بهمن‌ماه آغاز و به‌صورت هفتگی روزهای دوشنبه‌ انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمین فرج‌الله گفت: شرکت‌کنندگان برای دریافت گواهینامه این دوره آموزشی ضمن حضور در همه جلسات هفتگی باید در آزمون پایان دوره نیز امتیاز لازم را کسب کنند. تاریخ ساعت و نحوه برگزاری آزمون پایان دوره متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام
captcha