100 مسجد در البرز برای مراسم اعتکاف آماده می‌شود
کد خبر: 4193791
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

100 مسجد در البرز برای مراسم اعتکاف آماده می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: 100 مسجد در مناطق مختلف استان برای برگزاری مراسم اعتکاف آماده شده‌ است.

حجت الاسلام مهدی ولائی برحق مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز

به گزارش ایکنا از البرز به نقل از روبط عمومی تبلیغات اسلامی البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی‌برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز روز یکشنبه ۲۴ دی ماه اظهار کرد: در مجموع برای برگزاری مراسم معنوی اعتکاف ۱۰۰ مسجد در مناطق مختلف استان انتخاب شده که تاکنون آماده سازی ۵۰ مورد از آنها از طریق فعالان فرهنگی و خدمتگزاران حوزه اعتکاف به پایان رسیده است.

وی با اشاره به حضور و علاقه پرشور عاشقان اعتکاف در این استان افزود: انتظار می رود فعالان عرصه فرهنگی مذهبی امکانات و تمهیدات مناسب را برای میزبانی از معتکفان استان فراهم کنند.

این مسئول به اعتکاف دانش‌آموزی در البرز اشاره کرد و گفت: تاکنون ۱۵ مسجد برای اعتکاف این قشر در سطح استان اختصاص یافته که پیش بینی می شود تا پایان دی ماه به ۳۰ مسجد افزایش یابد.

ولایی‌برحق اضافه کرد: همچنین نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های استان البرز برای برگزاری اعتکاف دانشجویی فراخوان داده است.

وی با اشاره به اینکه اعتکاف فرصت مناسب برای تجدید عهد با معبود است، افزود:‌ باید تلاش کنیم که این مراسم معنوی هر سال نسبت به سال گذشته با کیفیت، کمیت و شور بیشتر برگزار شود.

انتهای پیام
captcha