زنده نگه‌‌داشتن آرمان‌های مکتب شهید سلیمانی وظیفه ماست
کد خبر: 4193653
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹
مدیرکل ارشاد لرستان:

زنده نگه‌‌داشتن آرمان‌های مکتب شهید سلیمانی وظیفه ماست

اعظم روانشاد گفت: شهید سلیمانی تنها یک نام و یک تن نبود، به فرموده مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی یک راه و مکتب بود؛ از این‌رو تبیین و زنده نگه‌‌داشتن راه و آرمان‌های مکتب سلیمانی وظیفه ماست.

اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و  ارشاد اسلامی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اعظم روانشاد، مدیرکل فرهنگ و  ارشاد اسلامی لرستان، 23 دی‌ماه در آیین اختتامیه چهارمین همایش «راه سلیمانی» که در سالن شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، با اشاره به قابلیت‎هایی که در استان وجود دارد، اظهار کرد: می‌توانیم با تشکیل‌های کارگروه‌های فرهنگی با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برنامه‌هایی داشته باشیم که از طریق آن‌ها فرهنگ را به لایه‌های زیرین جامعه تزریق کنیم.

وی با اشاره به اینکه برای چهارمین سال افتخار داریم که در قالب همایش «راه سلیمانی» میزبان هنرمندان باشیم، افزود: بعد از شهادت سردار شهید سلیمانی برنامه‌های فرهنگی و هنری را در سه قالب کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت طراحی و اجرا کردیم.

روانشاد با اشاره به تولید آثار فاخر و ارزشی از سوی هنرمندان لرستانی درباره سردار سلیمانی تصریح کرد: بعد از شهادت سردار سلیمانی ذوق هنری هنرمندان به جوشش درآمد و ما نیز بر آن شدیم همایشی تحت این عنوان به‌صورت سالانه برگزار کنیم که امسال دبیرخانه دائمی همایش «راه سلیمانی» را ایجاد کردیم با این هدف که روش، منش، مکتب و سبک زندگی حاج قاسم سلیمانی در طول سال و در تمام برنامه‌های فرهنگی، هنری، رسانه‌ای و قرآنی جاری باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه هدف از برگزاری این یادواره، یادآوری مسیر نورانی جهاد، ایثار، شهادت و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهید بصیرت‌آفرین حاج قاسم سلیمانی است، گفت: شهید سلیمانی تنها یک نام و یک تن نبود، به فرموده مقام معظم رهبری، شهید سلیمانی یک راه و مکتب بود؛ از این‌رو تبیین و زنده نگه‌‌داشتن راه و آرمان‌های مکتب سلیمانی وظیفه ماست.

وی با اشاره به فراگیر شدن مکتب حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: در حیطه فرهنگ و هنر متعهد اجتماعی و سیاسی، ایثار و شهادت امروز کرمان تکرار شهادت سردار سلیمانی است و در فرداها نیز ما آماده شهادتیم.

انتهای پیام
captcha