خدمت‌رسانی به عشایر اردل به نیابت از سردار دل‌ها + فیلم و عکس
کد خبر: 4193647
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

خدمت‌رسانی به عشایر اردل به نیابت از سردار دل‌ها + فیلم و عکس

سومین رزمایش مشترک سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری، جهاد کشاورزی و ادارات امور عشایر و دامپزشکی در منطقه عشایری لندی از توابع شهرستان اردل برگزار شد.

خدمت رسانی در مناطق محروم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سرهنگ پاسدار علی‌اصغر ایزدی، مسئول سازمان بسیج عشایری چهارمحال‌وبختیاری گفت: در ادامه خدمت‌رسانی به عشایر، هم‌زمان با هفته مقاومت و به نیابت از سردار دل‌ها و شهدای مظلوم حادثه تروریستی کرمان، اردوی گروه جهادی یاوران امام رئوف(ع) با همکاری دستگاه‌های مختلف با رویکردهای فرهنگی، ارائه خدمت مؤمنانه و محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات دامپزشکی، مشاوره و آموزش و کارآفرینی در روستای عشایری لندی از توابع شهرستان اردل برگزار شد.

ایزدی افزود: در بخش فرهنگی، برنامه‌هایی از قبیل غبارروبی گلزار شهدای لندی با حضور همه اعضای گروه‌های جهادی و تجدید میثاق با شهدا، دیدار و زیارت پنج خانواده شهید با حضور مدیران کل مرتبط با جامعه عشایری، اجرای نماز جماعت با حضور گروه‌های جهادی و مردم، برگزاری یادواره شهدا و گرامیداشت دهه مقاومت، اجرای مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز و لوازم التحریر، نشست با سران منطقه و دیدار چهره به چهره، دیدار با خانواده‌های دارای معلول و صعب‌العلاج برگزار شد.

وی ادامه داد: در بخش کمک‌های مؤمنانه نیز ۱۷۰ کیسه آرد، توزیع ۱۷۰ کیسه سیب‌زمینی، توزیع ۱۷۰ کیسه شکر سه کیلویی، توزیع 170 بسته پنج کیلویی پرتقال، توزیع 500 پُرس غذای گرم، توزیع 500 بسته کامل لباس در اندازه‌های مختلف و اهدای یک دستگاه بخاری و یک ویترین به آخرین فردی که در روستا ازدواج کرده بود، توزیع شد.

ایزدی گفت: در بخش دامپزشکی، حضور میدانی مدیرکل دامپزشکی و همکاران جهادی ایشان، تزریق واکسن وتجویز دارو، سم‌پاشی محل‌های نگهداری دام و طیور انجام شد.

مسئول سازمان بسیج عشایری چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: در بخش مشاوره و ترویج کشاورزی و کار آفرینی نیز، برگزاری کلاس زنبورداری و کاشت گیاهان دارویی برای اهالی روستا انجام شد و شناسایی و هماهنگی یک محیط مناسب برای باغداری و کار آفرینی صورت گرفت.

 
انتهای پیام
captcha