اتحاد کشورهای مسلمان راه نابودی اسرائیل است
کد خبر: 4193521
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸

اتحاد کشورهای مسلمان راه نابودی اسرائیل است

امام جمعه موقت همدان با اشاره به اینکه اتحاد کشورهای مسلمان راه نابودی اسرائیل است، گفت: متأسفانه امروز کشورهای عربی  برای  نابودی اسرائیل هیچ گامی برنداشته‌اند و صدایی از آنها نمی‌آید.

حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی امام جمعه موقت همدانبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام سید هاشم موسوی، امروز جمعه 22 دی ماه در خطبه‌های عبادی سیاسی، نماز جمعه همدان ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب به فضایل این ماه اشاره و اظهار کرد: رجب فرصتی مغتنم برای تقرب به خدا و شستن روح از گناه و آلودگی‌ها است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حوادث غزه و مظلومیت مردم بی‌گناه فلسطین، افزود: امروز همه قلب‌های مردم آزاده و وجدان‌های بیدار دنیا از این جنایات جریحه‌دار شده اما بی‌شک به فرموده رهبر انقلاب فلسطین پیروز است چراکه در مسیر  دفاع از حق مقاوم ایستاده است، مردم فلسطین ۷۵ سال است که با رژیم غاصب صهیونیست در جنگ هستند و امروز علاوه بر جنگ با اسرائیل با کشورهای غاصب دنیا از جمله آمریکا و  حتی کشورهای بی‌غیرت عربی نیز می‌جنگند.

امام جمعه موقت همدان گفت: خفت، ذلت و شکست همیشگی برای رژیم صهیونیستی در تاریخ ماندگار خواهد شد؛ اتحاد کشورهای مسلمان راه نابودی اسرائیل است و همان طور که امام راحل فرمودند اگر هر مسلمانی یک سطل آب بر سر اسرائیل می‌ریخت، آن را آب می‌برد.

وی با بیان اینکه متأسفانه امروز کشورهای عربی  برای  نابودی اسرائیل هیچ گامی برنداشته‌اند و صدایی از آنها نمی‌آید، تصریح کرد: آمریکا و انگلیس به شهرهای مختلف یمن حمله می‌کنند و بی‌شک جای پای کشورهای خائن عربی در این ماجرا نقشی مشهود دارد که البته باید گفت کشورهایی که پشت پرده این ماجرا هستند روزی به وضعیتی بدتر از غزه دچار می‌شوند.

موسوی با اشاره به سازمان حقوق بشر و سازمان ملل تنها مدعی دفاع از حقوق بشر هستند، تصریح کرد: با این وجود اگر همه ظالمان هم فلسطین را آماج حملات خود قرار دهند باز هم پیروزی حقیقی از آن فلسطین خواهد بود.

وی به برنامه‌های دشمن طی 44 سال گذشته در قبال انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ترور  و نقشه‌های شیطانی دشمن و شهادت دانشمندان و مردم، ملت ما را قوی تر می‌کند و به دشمن اعلام می‌کنیم که جنایت اخیر در کرمان و شهادت هموطنانمان ما را در ادامه مکتب سردار سلیمانی مستحکم‌تر از گذشته خواهد کرد، مسئولان باید بر اساس فرموده رهبر معظم انقلاب هر چه سریعتر عاملان ترور افراد بی‌گناه در مراسم سالگرد شهید سلیمانی را به سزای عملشان برسانند.

خطیب جمعه موقت همدان با تأکيد بر اتحاد و بصیرت و روشن‌گری مردم تصریح کرد: این اتحاد و آگاهی تاکنون منجر به پیروزی ملت ایران در همه عرصه‌ها شده که انتخابات نیز یکی از مصادیق آن است  و بی‌شک مردم ما با حضور حداکثری خود در انتخابات برای تعیین  سرنوشت خود یک بار دیگر مشارکت خواهند داشت که این حضور پاسخی کوبنده به یاوه گویی‌های نقش‌ها و توطئه‌های دشمن خواهد بود.

انتهای پیام
captcha