افتتاح متمرکز ۴۳ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در رامیان
کد خبر: 4193318
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۹

افتتاح متمرکز ۴۳ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در رامیان

طی مراسمی با حضور استاندار گلستان ۴۳ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رامیان در شهر تاتار علیا به صورت متمرکز افتتاح شد.

افتتاح ۴۳ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در رامیان با حضور استاندار گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان،‌ عیسی بابایی، مدیرکل کمیته امداد گلستان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان امروز، ۲۰ دی ماه در حاشیه مراسم افتتاح متمرکز ۴۳ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد شهرستان رامیان گفت: یکی از سیاست‌های این نهاد در بحث توانمندسازی، ساخت مسکن برای نیازمندان واجد شرایط به ویژه در مناطق محروم و کم برخوردار می‌باشد.

وی افزود: برای این واحد مسکونی که امروز در شهر تاتارعلیا با دستان استاندار گلستان به بهره‌برداری رسید، مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان بصورت بلاعوض و همچنین مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی به علاوه ۲۰۰ پاکت سیمان رایگان توسط این نهاد و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی بنیاد مسکن پرداخت شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان بیان کرد: برای این ۴۳ واحد مسکن شهرستان رامیان مبلغ ۱۹ میلیارد و۳۵۰ میلیون تومان اعتبار پرداخت شد.

وی تصریح کرد: کمیته امداد برای ساخت مسکن مددجویی، ضمن هم‌افزایی با خیرین و سایر دستگاههای اجرایی، در زمینه اعطای امتیازات و انشعابات آب، برق وگاز نیز برای یکبار به صورت رایگان خدمت ارائه می‌کند.

انتهای پیام
captcha