برگزاری کارگاه مهارت‌های اساسی زندگی در کرمانشاه
کد خبر: 4193308
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

برگزاری کارگاه مهارت‌های اساسی زندگی در کرمانشاه

کارگاه‌های مهارت‌های اساسی زندگی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی ویژه همسران مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری کارگاه مهارت‌های اساسی زندگی در کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، کارگاه‌های مهارت‌های اساسی زندگی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و خانوادگی ویژه همسران مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه عصر امروز ۲۰ دی‌ماه در محل انجمن حمایت از خانواده زندانیان برگزار شد.

در حاشیه این کارگاه آموزشی احسان کریمی، مددکار انجمن حمایت از خانواده زندانیان کرمانشاه، گفت: ارتقای مهارت‌های زندگی با استفاده از روش‌های آموزشی و برطبق برنامه زمانبندی شده در انجمن حمایت از زندانیان کرمانشاه برگزار می‌شود.

وی افزود: کنترل رفتار و کاهش آسیب‌های خانواده زندانیان از موضوعات اساسی برای جامعه‌پذیری زندانیان است.

کریمی تصریح کرد: در این کارگاه آموزشی که با حضور روانشناس برگزار شد کلیاتی درخصوص مسائل و آسیب‌های اجتماعی و مهارت‌های کنترل خشم و مدیریت استرس براساس بسته‌های آموزشی تدوین شده ارائه شد.

وی با اشاره به محتوای آموزشی این کارگاه، افزود: آسیب‌های ناشی از مجازات حبس بر خانواده زندانی و افراد تحت پوشش آنان از دغدغه‌های اصلی مسئولین است و تلاش می‌شود تا آسیب‌های ناشی از آن و نبود سرپرست خانواده را با برگزاری چنین دوره‌های آموزشی در ابعاد مختلف کنترل و به حداقل کاهش داد.

این مددکار خانواده در پایان به برگزاری جلسه مشاوره برای تعدادی از کودکان کار که فرزندان خانواده زندانیان هستند اشاره کرد و گفت: این جلسه مشاوره با محوریت توانمندسازی این کودکان برای بازگشت به تحصیل انجام شد.

انتهای پیام
captcha