سربازان نمونه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) تجلیل شدند + عکس
کد خبر: 4193232
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۱

سربازان نمونه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) تجلیل شدند + عکس

شانزدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) و تجلیل از سربازان نمونه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری برگزار شد و 21 سرباز نمونه استان مورد تجلیل قرار گرفتند.

تجلیل از سربازان نمونه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، شانزدهمین جشنواره حضرت علی‌اکبر(ع) و تجلیل از سربازان نمونه امروز، 20 دی‌ماه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

سردار علی افضلی، جانشین فرماندهی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با اشاره به برگزاری شانزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و جوان سرباز، گفت: این جشنواره با شعار محوری «سربازِ جوان، عزتِ میهن، نشاط اجتماعی» برگزار شد.

سردار افضلی، دوران خدمت مقدس سربازی را فرصت بسیار خوب و اثرگذار برای جوانان دانست که خود را آماده وورد به زندگی و عرصه اجتماعی می‌کنند.

وی از برنامه‌های آموزشی و مهارت‌آموزی سپاه برای ظرفیت عظیم نیروهای جوان  سرباز خبر داد و افزود: امروز به جرئت می‌توانیم اعلام کنیم که یکی از بی‌نظیرترین امنیت‌های موجود در سراسر کشور و مرزهای جمهوری اسلامی و امنیت پایداری که در کل کشور فراهم است، بخش عمده‌اش حاصل زحمات نیروهای وظیفه است.

سردار افضلی با آرزوی موفقیت برای جوانان سرباز، گفت: یکی از ظرفیت‌های نیروهای وظیفه، تبدیل تهدیدات به فرصت‌های بی‌نظیر است.

گفتنی است، در این جشنواره از 21 سرباز نمونه در زمینه‌های «وظیفه شناسی و اقدام برجسته»، «امور فرهنگی، هنری و تبلیغات»، «خلاقیت، ابتکار و فن آوری»، «ورزشی و تربیت بدنی»، «دینداری و بصیرت»، «مسئولیت پذیری و خانواده»، «سازندگی و تفکر بسیج»، «کارورزی و اشتغال پذیری» تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha