نمایشگاه آثار علوم قرآنی «المصور» در کردستان برپا می‌شود
کد خبر: 4193150
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹

نمایشگاه آثار علوم قرآنی «المصور» در کردستان برپا می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برپایی نمایشگاه آثار علوم قرآنی «المصور» در نیمه دوم ماه مبارک رمضان در کردستان خبر داد و گفت: فراخوان جمع‌آوری آثار فاخر در کردستان اعلام شد.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، گفت: نمایشگاه آثار علوم قرآنی «المصور» به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت متبوع و اعضای شورای عالی قرآن استان کردستان برپا می‌شود.

وی افزود: بهره‌گیری هرچه بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان، آغاز سال 1403هجری شمسی و ایجاد شور و نشاط معنوی نمایشگاه آثار علوم قرآنی از اهداف برگزاری این نمایشگاه علوم قرآنی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از اعلام فراخوان جمع‌آوری آثار فاخر علوم قرآنی برای حضور نمایشگاه آثار علوم قرآنی «المصور» خبر داد و گفت: در این راستا از همه صاحبان فکر و اندیشه، هنرمندان، نویسندگان، ادبا، روزنامه‌نگاران و فعالان قرآنی دعوت می‌شود تا آثار فاخر خود را برای حضور در نمایشگاه به دبیرخانه ارسال کنند.

وی در ادامه گفت: هنرمندان کردستانی می‌توانند آثار خود را در رشته‌های هنری خوشنویسی (نستعلیق، شکسته، نسخ، ثلث و نقاشی خط)، طراحی و نقاشی، گرافیک، عکاسی، صنایع دستی و معرق‌کاری، تذهیب و مینیاتور، کارتون و کاریکاتور، کتب و نشریه، نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های قرآنی را در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار دهند.

دریایی افزود: هنرمندان قرآنی کردستان باید آثار خود را حداکثر تا 20 اسفند در مرکز استان به واحد قرآن و عترت و در شهرستان‌های تابعه به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی تحویل دهند.

وی به شرایط و مقررات شرکت در نمایشگاه اشاره کرد و یادآور شد: هر هنرمند می‌تواند حداکثر دو اثر را در رشته‌های خوشنویسی، طراحی و نقاشی، گرافیک، عکاسی، صنایع دستی و معرق‌کاری، تذهیب و مینیاتور،  کارتون و کاریکاتور، کتب و نشریه، نرم‌افزار و اپلیکیشن‌های قرآنی ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه به همه شرکت‌کنندگان لوح تقدیر و گواهی شرکت در نمایشگاه تعلق خواهد گرفت و به آثار فاخر و برتر جوایزی اهدا می‌شود، گفت: آدرس دبیرخانه نمایشگاه برای ارسال آثار سنندج، خیابان توحید، مجتمع فرهنگی و هنری فجر واحد قرآن و عترت بوده است و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 08733285070، 33281842 و  09183712787 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha