برگزاری دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن در خلخال
کد خبر: 4193117
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

برگزاری دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن در خلخال

مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت هجرت خلخال از ثبت‌نام ۶۳ نفر در دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن خبر داد و گفت: آزمون ورودی از این افراد با حضور رئیس و کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی خلخال در محل مؤسسه برگزار شد.

برگزاری دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن در موسسه قرآنی هجرت خلخالسیدمحمد ذکی نقیب، مسئول مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت هجرت خلخال در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره تبلیغات اسلامی و اطلاع‌رسانی انجام شده در سطح شهرستان در خصوص برگزاری دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن، ۶۳ نفر جهت شرکت در این دوره ثبت‌نام کردند و آزمون ورودی با حضور رئیس و کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی خلخال در محل مؤسسه برگزار شد.

وی افزود: دوره تربیت مربی آشنایی و انس کودکان با قرآن با هدف تربیت نیرو‌های متبحر در زمینه آموزش مفاهیم و معارف قرآنی به کودکان طراحی شده که مربیان قرآن پس از شرکت در این دوره و اخذ گواهی، مجوز تدریس قرآن برای کودکان در مراکز از جمله مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت را خواهند داشت.

ذکی نقیب بیان کرد: این دوره در دو کلاس برگزار و چهار نفر از اساتید برتر قرآنی در رشته‌های مختلف و سرفصل‌های مختلف تدریس خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha