یادواره 1300 شهید سرافراز در خوی برگزار شد
کد خبر: 4193072
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۷

یادواره 1300 شهید سرافراز در خوی برگزار شد

با حضور جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادواره سرداران و 1300 شهید سرافزار در خوی برگزار شد.

علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امروز 19 دی در یادواره سرداران و 1300 شهید سرافراز که در خوی برگزار شد، گفت: جنگ غزه بدون‌تردید یک جنگ راهبردی برای رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

فدوی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و شهدای حادثه تروریستی کرمان، گفت: ایادی استکبار جهانی با اقداماتی از این دست ماهیت ضدانسانی خود را در معرض نمایش می‌گذارد ولی نمی‌تواند در اراده ملل کشورهای محور مقاومت برای دفاع از اسلام و جبهه حق خلل ایجاد کند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در اذهان ملت‌ها و افکار عمومی یک تصویرغیرقابل‌شکست و زوال‌ناپذیر از خود درست کرده بود، حال آنکه امروز این تصور عمومی نسبت به اسرائیل وجود ندارد و ملت‌ها فهمیده‌اند این رژیم با وجود همه تسلیحات نظامی و منابع مالی هنگفتی که در اختیار دارد در حال شکست و مضمحل شدن است.

فدوی کشتاری که در سرزمین‌های اشغالی فلسطین رخ می‌دهد یک نسل‌کشی بزرگ قلمداد کرد و بیان داشت: جبهه مقاومت امروزه با سرمشق قرار دادن سردار حاج قاسم سلیمانی توانسته است، معادلات سیاسی رژیم صهیونیستی را بر هم بزند.

جانشین فرمانده کل سپاه ضمن ابراز خشودی اضافه کرد: امروز رزمندگان حماس در جایگاهی قرار گرفته‌اند که می‌توانند برای رژیم صهیونیستی شرط تعیین کنند که با اقتدار می‌توان ادعا کرد این قدرت راهبردی را از نظام اسلامی فراگرفته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: جریاناتی که هم‌اکنون در غزه اتفاق می‌افتد، نشان داد تمام نظرات، ایده‌ها و مسیری که حاج قاسم سلیمانی انتخاب کرده بود همگی درست بود، بنابراین باید تلاش کنیم راه ایشان را پررهرو نگه داریم و نسل جدید را با آرمان‌ها و اهداف این بزرگ‌مرد آشنا کنیم.

انتهای پیام
captcha