تغییر افکار و باور‌های مردم مهم‌ترین هدف جنگ ترکیبی است
کد خبر: 4192903
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار:

تغییر افکار و باور‌های مردم مهم‌ترین هدف جنگ ترکیبی است

حجت‌الاسلام روح‌الله تیموریان مهم‌ترین هدف جنگ ترکیبی را تغییر افکار و باور‌های مردم دانست و گفت: دشمنان اکنون از معرفی سردار سلیمانی به‌عنوان الگو به نسل جدید هم هراس دارند.

حجت السلام تیموریان نماینده ولی فقیه در گرمسار

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت‌الاسلام روح‌الله تیموریان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار، 18 دی‌ماه در نشست بصیرتی با مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان گرمسار با بیان اینکه حادثه کرمان بیانگر پیامی برای افرادی که دلخوش به دشمنان در خارج از کشور و در انتظار براندازی این نظام مقدس هستند بود، گفت: بعد از جنگ تحمیلی جنگ علیه ایران و انقلاب اسلامی آن پایان نداشت و به شیوه‌های دیگری ادامه یافت که در ابتدا شاهد جنگ نرم و فرهنگی، سپس جنگ اقتصادی و بعد از آن جنگ رسانه‌ای و روانی از سوی دشمنان راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: اکنون جنگ فراتر از جنگ نظامی است در واقع دشمنان تفکر ملت را نشانه گرفتند و معتقدند اگر فکر مردم را بگیرند تسخیر سرزمین آنان به سهولت انجام می‌شود.

حجت‌السلام تیموری با تأکید بر اینکه ترویج تفکر غربی در جامعه با برنامه‌ریزی‌های متعدد از سوی دشمنان انجام می‌شود، اظهار کرد: افشاگری جنایات و فریب دشمنان علیه ایران و سایر کشور‌های اسلامی باید انجام شود تا همه بدانند و دشمن را بشناسند تا بتوانند در مقابل توطئه دشمنان با بصیرت رفتار کنند.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ سال ظلم و ستم اسرائیل در فلسطین باید برای مردم تبیین شود، متذکر شد: دیکتاتوری رسانه‌ای در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی استکباری برقرار است که مانع از ترویج و انتشار تفکر اسلامی جبهه مقاومت و تصاویر سردار سلیمانی می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار گفت: مهم‌ترین هدف جنگ ترکیبی تغییر افکار و باور‌های مردم است که دشمنان اکنون از معرفی شهید سلیمانی به‌عنوان الگو به نسل جدید هم هراس دارند به همین دلیل با ایجاد ناامنی در صدد فروپاشی برنامه سالگرد شهادت سردار سلیمانی بودند زیرا آنان از شهید سلیمانی بیش از قاسم سلیمانی زنده وحشت دارند.

انتهای پیام
captcha