مطالبه‌گری یکی از مهم‌ترین حوزه‌های ماموریتی است
کد خبر: 4192876
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۹

مطالبه‌گری یکی از مهم‌ترین حوزه‌های ماموریتی است

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مطالبه‌گری در برهه کنونی یکی از مهم‌ترین حوزه‌های ماموریتی است که نباید از آن غفلت شود.

سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی،به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم محمدحسین رجبی، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 18 دی در نشست صمیمی با پایوران خواهر سپاه که با حضور مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهدای آذربایجان غربی در سالن جلسات شهید باکری ارومیه برگزار شد، ضمن عرض تسلیت سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: مطالبه‌گری از نهادهای مختلف در موضوع عمل به وظایف در برهه کنونی بسیار مهم است که نباید از آن غفلت شود.

وی ضمن ابراز خشنودی از اینکه دین مبین اسلام در جامعه به بانوان ارزش، جایگاه، شان و منزلت والایی عطا کرده است، ادامه داد: خواهران باید بتوانند نقش خود را با درایت و درستی در جامعه ایفا کنند چراکه مسئولیت سنگینی را برعهده دارند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به وحدت اقوام و پیروان ادیان توحیدی همین‌طور مذاهب مختلف در جای جای این استان اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان انقلاب و اسلام همواره به دنبال این بوده‌اند که در جامعه تفرقه ایجاد کنند ولی هرگز به این هدف شوم خود دست پیدا نمی‌کنند.

سردار رجبی روحیه مجاهدت و ایثارگری که در بین مردم این استان وجود دارد، مثال‌زدنی توصیف کرد و افزود: فداکاری که مردم آذربایجان غربی در برهه‌های مختلف برای حفظ آرمان‌ها و اهداف نظام کرده‌اند هرگز فراموش نمی‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی  به نقش موثر و بی‌بدیل خواهران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: هر کس باید به نقش خود در هر مسئولیتی که قرار دارد به خوبی عمل کند، به ویژه اینکه حوزه‌های مرتبط با فرهنگ از اهمیت بی‌بدیلی برخوردار هستند.

وی به لزوم صبر انقلابی، برنامه‌ریزی، ممارست، نهادینه‌سازی تفکر مقاومت تلاش جهادی برای حل مشکلات مختلف کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: باید همت همگانی برای رفع کاستی‌ها شکل گیرد چه‌بسا از این رهگذر به قله‌های افتخار در عرصه‌های مختلف نیز صعود کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به تلاش دشمنان برای راه‌اندازی جنگ شناختی با هدف تغییر افکار و تاثیر گذاشتن بر اذهان جوانان و نوجوانان اشاره کرد و بیان داشت: باید متوجه باشیم دشمنان درصدد هستند بر تربیت نسل جدید و شکل‌گیری شخصیت، افکار و باورهای آنها تاثیرگذار باشند پس در این برهه جهاد تبیین ضروری است.

انتهای پیام
captcha