اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در سردشت برگزار شد
کد خبر: 4192851
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶

اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در سردشت برگزار شد

اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم با حضور دانش‌آموزان و خانواده‌ها در سردشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه سردشتبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محسن حمزه‌صحیحی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه سپاه سردشت امروز 18 دی در اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم که در این شهرستان با حضور دانش‌آموزان برگزار شد، گفت: دختران دهه هشتادی و دهه نودی این شهرستان با حضور در مراسم‌ها و محافلی از این دست نشان می‌دهند که ادامه‌دهنده راه سردار سلیمانی هستند.

وی با بیان اینکه نسل جدید کشورمان همگام با پدران و مادران انقلابی خود راه سردار حاج قاسم سلیمانی را ادامه داده و از ولایت‌فقیه پشتیبانی می‌کنند، اضافه کرد: نسل جدید در دفاع همه‌جانبه از انقلاب اسلامی پیشگام است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سردشت با بیان اینکه سردار دل‌ها تمام عمر خود را برای مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان وقف کرد، گفت: سردار سلیمانی در بین ملت بزرگ ایران اسلامی و کشورهای محور مقاومت محبوبیت زیادی دارند.

وی تواضع، مردم‌داری و رشادت را از جمله ویژگی‌های بارز شهدای هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این زمینه به معنای واقعی کلمه سرآمد بودند و یکایک شهدای کرمان هم بدون‌تردید از افراد معتقد به راه سردار سلیمانی بودند.

انتهای پیام
captcha