دشمنان به‌دنبال بی‌رونق کردن انتخابات هستند
کد خبر: 4192825
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

دشمنان به‌دنبال بی‌رونق کردن انتخابات هستند

معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش، با بیان اینکه دشمنان با پیاده‌سازی انواع تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها به‌دنبال بی‌رونق کردن انتخابات هستند گفت: مردم ایران با تمام گله‌گذاری‌هایی که از ناملایمات معیشتی و اقتصادی دارند اما هیچ وقت اجازه نداده‌اند معاندان و مخالفان جمهوری اسلامی چشم طمعی به آب و خاک این مرز و بوم داشته باشند.

حجت الاسلام پرورش، معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی پدافندهوایی شمال‌غرب، حجت‌الاسلام حسن پرورش، معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش، امروز، 18 دی‌ماه، در جمع کارکنان و خانواده‌های منطقه پدافندهوایی شمالغرب با گرامیداشت سالروز حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد آمریکا اظهار کرد: هیبت و عظمت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان بر همگان اثبات شده است و این واقعیت را ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا به الان بارها بر جهانیان نشان داده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات به مثابه دفاع از کشور، ولایت و ادامه دادن راه شهیدان است افزود:  انتخابات از مسائلی است که همواره مورد تأکید امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب بوده است که لازم است با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات عزت و اقتدار نظام اسلامی را برهمگان نشان دهیم.

پرورش، با اشاره به اینکه دشمن در فضای حقیقی و مجازی سعی دارد با تبلیغات منفی مردم را نسبت به آینده دلسرد و ناامید کند گفت: انتخابات از رویدادهای مهم و اساسی است که می‌تواند روح تازه‌ای را در جمهوری اسلامی بدمد و تحولات جدیدی را در جامعه اسلامی به همراه داشته باشد.

معاون سیاسی نیروی پدافندهوایی ارتش، با بیان اینکه دشمنان با پیاده سازی انواع تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها بدنبال بی‌رونق کردن انتخابات هستند خاطرنشان کرد: مردم ایران با تمام گله گذاری‌هایی که از ناملایمات معیشتی و اقتصادی دارند اما هیچ وقت اجازه نداده‌اند معاندان و مخالفان جمهوری اسلامی چشم طمعی به آب و خاک این مرزوبوم داشته باشند.

وی در خاتمه به عملیات «طوفان الاقصی» اشاره کرد و گفت: طوفان الاقصی طوفانی بود که روز به روز جلوتر رفته و عظمت پوشالی و هیمنه واهی استکبار جهانی را بر همگان ثابت کرده است.

انتهای پیام
captcha