بانک اطلاعاتی بانوان تأثیرگذار تشکیل می‌شود
کد خبر: 4191732
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶

بانک اطلاعاتی بانوان تأثیرگذار تشکیل می‌شود

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان، مردم‌ محور بودن را از ویژگی‌های بارز این کنگره ذکر کرد و گفت: امیدواریم برگزاری دومین کنگره بانوان تأثیرگذار بتواند بستری را برای تشکیل بانک اطلاعاتی از بانوان مؤثر استان فراهم کند.

زینب زاله، مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، زینب زاله، مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان امروز، 13 دی در کنگره بانوان تأثیرگذار کردستان، با تبریک روز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و تبریک روز زن و مادر، گفت: زن از دیدگاه اسلام و انقلاب اسلامی از جایگاه والایی برخوردار است و اسلام و انقلاب هویت واقعی به بانوان بخشید.

وی با اشاره به اینکه زن در مکتب اهل بیت(ع) یک موجود بدلی و در آرزوی مرد شدن نیست، افزود: زنان و بانوان ایران اسلامی با الگوگیری از حضرت فاطمه زهرا در طول تاریخ به ویژه در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم این نظام الهی نقش بسیار مهمی داشته‌اند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان هدف از برگزاری دومین کنگره بانوان تأثیرگذار را شناسایی و معرفی بانوان الگو چهره‌های فرهیخته و شناسایی بانوان تأثیرگذار و مؤثر در عرصه‌های مختلف دانست و بیان کرد: دومین کنگره بانوان تاثیرگذار قصد دارد، ظرفیت‌های علمی و اجرایی بانوان را در کشور ارتقا بخشد.

وی فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان و رسانه، فعالیت‌های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم و پژوهش و فناوری، سیاست گذاری، حکم رانی و ورزشی را هشت کارگروه تخصصی ارزیابی دومین کارگروه بانوان تاثیرگذار در استان کردستان ذکر کرد و افزود: فراهم کردن ارتباط نخبگان، کارآفرینان و کنشگران از اهداف دیگر این جشنواره است.

زاله  از استقبال و مشارکت بالای بانوان شاغل در دستگاه‌های اجرایی استان در این کنگره خبر داد و گفت: در کنار این استقبال، مشارکت بالای عمومی بانوان در سطح استان و ثبت‌نام برای شرکت در این کنگره نیز مطلوب بوده است.

وی، مردم‌ محور بودن را از ویژگی‌های بارز این کنگره ذکر کرد و گفت: امیدواریم برگزاری دومین کنگره بانوان تأثیرگذار بتواند بستری را برای تشکیل بانک اطلاعاتی از بانوان مؤثر استان فراهم تا بتوان از ظرفیت ارزشمند آنان در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی‌ها و برنامه‌ریزی‌های حوزه بانوان استفاه کنیم.

انتهای پیام
captcha