«مادران زهرایی» تجلیل شدند
کد خبر: 4191413
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

«مادران زهرایی» تجلیل شدند

همایش «مادران زهرایی» در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و روز مادر با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدا و ارج نهادن به مقام والای مادران شهید به میزبانی منطقه ۱۴ برگزار شد.

مادر شهیدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 14، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور بانوان در مراسم تکریم و ادای احترام به بیش از ۴۰۰ مادر شهید دارالمؤمنین تهران که عصر روز گذشته 11 دی‌ماه برگزار شد، با یادی از سردار بزرگ ایران و مسلمانان سردار سلیمانی و اینکه شهید سلیمانی برای همیشه تاریخ زنده است گفت: این سردار بزرگ و همه شهیدان الگوی رفتاری، دینی، اخلاقی، منش و ولایت‌مداری و بصیرت برای همه دوران‌ها و آیندگان هستند.

وی با ارج نهادن به مقام مادران شهدا که فرزندان عزیز خود را برای دفاع از مردم و میهن راهی جبهه کردند، اظهار کرد: قدر دل‌ها، ایمان و توکل شما مادران شهدا که مقاوم و صبور ایستاده‌اید و فریاد حسبنا‌الله و نعم‌ الوکیل سرداده‌اید را می‌دانیم. مادران شهدا نمونه کامل تأثیرگذاری هستند و ما برنامه‌هایی را برای بانوان تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف خواهیم داشت.

امیر یزدی، شهردار منطقه ۱۴ در حاشیه این مراسم با بیان اینکه خدمت به مادران شهدا که پسرانشان را برای دفاع از این خاک و میهن به جبهه فرستادند و شاید اگر آنها نبودند، امروز زیر سایه پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی نبودیم، افتخاری بزرگ است، گفت: تكريم و تعظيم از مقام شامخ مادران شهدا يک وظيفه و ضرورت غيرقابل انكار است.

شهردار منطقه ۱۴ ضمن گپ‌وگفت صمیمانه با مادران شهدا و تأکید بر اینکه مادران و همسران شهدا، الگوی صبر، مقاومت و ایستادگی بوده و یادگاران گهرباری هستند، اظهار کرد: جایگاه مادران شهید جایگاه ارزشمندی است و خدمت و احترام به این مادران آسمانی در حقیقت خدمت به خداست.

بنابر این گزارش، همایش مادران شهدای منطقه با حضور خادمان امام رضایی و با حال و هوای خاص و اشکان مادرانه برای دعا در حق جوانان و میهن سرافراز ایران متبرک‌تر شد. اجرای مراسم عقد زوج جوان دارالمؤمنین تهران در جمع و با دعای این مادران زهرایی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

این مراسم با حضور فرمانده‌های سپاه، ارتش، بسیج، رئیس بنیاد شهید، رئیس خدمات شهری شهرداری تهران، مدیرکل اداره حراست شهرداری تهران، حجت‌الاسلام برمایی، جمعی از روحانیون و مدیران شهری منطقه ۱۴ با تجلیل و اهدای گل به مادران شهدا پایان یافت.

انتهای پیام
captcha