۳۲۰ ویژه‌برنامه میلاد حضرت زهرا(س) در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4191363
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

۳۲۰ ویژه‌برنامه میلاد حضرت زهرا(س) در کردستان برگزار می‌شود

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان از برگزاری ۳۲۰ ویژه‌برنامه گرامیداشت میلاد حضرت زهرا(س) در استان کردستان خبر داد و گفت: در این ایام بیش از ۷۰ ایستگاه صلواتی در سطح استان برپا می‌شود.

مظفر آئینی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان

مظفر آئینی، رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا گفت: در ایام ولادت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز مادر ۳۲۰ ویژه‌برنامه شاد و متنوع در نقاط مختلف استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر مراسم‌های گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه(س) در تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مورد نظر در اکثر مدارس مجالس شاد و مشابه برگزار خواهد شد، افزود: در برنامه‌های جشن میلاد حضرت زهرا(س) ویژه مدارس، سخنرانی، مداحی، مولودی‌خوانی و نمایش نیز اجرا می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان کردستان با اشاره به اینکه این ایام فرصت مناسبی برای ترویج سبک و شیوه زندگی فاطمی در سطح جامعه به‌ویژه بین نسل جوان است، بیان کرد: بیش از ۷۰ ایستگاه صلواتی برای این ایام در سطح استان پیش‌بینی شده است.

وی در پایان به مراسم گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سطح هیئات مذهبی استان اشاره کرد و گفت: در این ایام سرود «دختران حاج قاسم» در شهرهای سنندج، قروه، بیجار،  کامیاران، سقز، بانه و مریوان به نمایش گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha