مسابقه قرآنی «مستورا» در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4191248
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
هم‌زمان با هفته مقاومت

مسابقه قرآنی «مستورا» در کرمان برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مسابقه قرآنی «مستورا» در کرمان خبر داد و گفت: این مسابقه به مناسبت هفته مقاومت و با همکاری آموزش و پرورش ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

قرآنحجت‌الاسلام اکبر سلطانی‌بناوندی، مسئول اداره امور برنامه‌ریزی قرآنی تبلیغات اسلامی استان کرمان در گفت‌وگو با ایکنا در خصوص برنامه‌های قرآنی چهارمین هفته مقاومت در کرمان، گفت: امسال کمیته قرآن ستاد سالگرد حاج قاسم و همچنین کمیته قرآنی بزرگداشت دهه فجر ادغام شده و برنامه‌های قرآنی از هفته مقاومت آغاز و تا دهه فجر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته یک کاروان قرآنی با حضور چهره‌ها و فعالان قرآنی در کرمان حضور پیدا می‌کنند، گفت: اجرای برنامه قرآنی در روستای قنات‌ملک زادگاه حاج قاسم و در بیت‌الزهرا(س) در روز ۱۵ دی‌ماه از جمله برنامه‌های این کاروان قرآنی است.

سلطانی‌بناوندی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی نیز به عنوان دبیر کمیته قرآنی برنامه‌هایی را در ایام چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌کند که برپایی محافل انس با قرآن و کرسی‌های تلاوت تدبری از جمله این برنامه‌ها است. همچنین مسابقه قرآنی «مستورا» از جمله برنامه‌های است که با همکاری آموزش و پرورش ویژه نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

مسئول اداره امور برنامه‌ریزی قرآنی کرمان در پایان اظهار کرد: تشکیل کاروان‌های قرآنی برای حضور در شهرستان‌ها و اجرای برنامه، انجام ۱۱۴ ختم قرآن به نیت شهید سلیمانی و دیدار با خانواده شهدا از جمله دیگر برنامه‌های قرآنی سازمان تبلیغات کرمان به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی است. همچنین موکب‌هایی نیز از سوی مؤسسات و خانه‌های قرآن نیز به صورت کاملاً خودگردان و مردمی برپا شده که در ایام سالگرد خدماتی را به زائران شهید سلیمانی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام
captcha