جلسه آموزش قرآن در شهرک نفت تهران افتتاح می‌شود
کد خبر: 4190827
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶
فردا طی مراسمی

جلسه آموزش قرآن در شهرک نفت تهران افتتاح می‌شود

جلسه آموزش قرآن با تدریس دو نفر از قاریان و حافظان بین‌المللی قرآن کریم فردا طی مراسمی در مسجد جامع امام مهدی(عج) آغاز به کار می‌کند.

جلسه قرآنی مسجد جامع امام مهدی(عج)، دوشنبه افتتاح می‌شودبه گزارش ایکنا، مراسم افتتاحیه جلسه آموزش قرآن مسجد جامع امام مهدی(عج)، دوشنبه 11دی برگزار می‌شود. تشکیل این جلسه در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری، هر مسجد یک پایگاه قرآنی، است.

تلاوت سیدمحمدحسین موسوی‌درچه‌ای، سخنرانی علیرضا معاف، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، دبیر شورای توسعه فرهنگ قرآنی از جمله برنامه‌های مراسم افتتاحیه است.

همچنین به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور محسن طاهری، مداح اهل بیت، برنامه با مولودی‌خوانی همراه خواهد بود و در ادامه محمدطه حاج‌محمدی، حافظ قرآن به ارائه محفوظات خود می‌پردازد و از چهار نفر از استادان پیشکسوت تجلیل می‌شود.

علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم افتتاحیه و در ادامه حضور در جلسات هفتگی آن به بلوار ارتش، شهرک نفت، مسجد جامع امام مهدی(عج) مراجعه کنند.

این جلسه قرآن با محوریت تلاوت و تدبر در قرآن کریم با تدریس حسن زرنوشه‌فراهانی، حافظ بین‌المللی و دارای مدرک دکتری تخصصی رشته علوم قرآن و حدیث و سیدمحمد حسینی‌پور، قاری بین‌المللی و دارای رتبه نخست چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن برگزار می‌شود.

 

پوستر
 
 
 
 
 
 

انتهای پیام
captcha