هیمنه آمریکا در دنیا شکسته شده است
کد خبر: 4190812
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲
نماینده مردم همدان در مجلس:

هیمنه آمریکا در دنیا شکسته شده است

حاجی بابایی، با اشاره به اینکه در نتیجه اقدامات جمهوری اسلامی، هیمنه نظامی آمریکا در دنیا شکسته شده و هرکسی از جهتی به آن سیلی می‌زند، گفت: حرکاتی که در منطقه شروع شده آبروی آمریکا را در دنیا برده است و ایران قدرتمند در هرجایی به روی آمریکا سیلی می‌زند و این اذعان خود آنهاست.

حاجی بابایی، نماینده مجلس

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حمیدرضا حاجی‌بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، امروز، نهم دیماه، در همایش گرامیداشت حماسه ۹ دی در مصلی اعظم امام خمینی(ره) تبریز، اظهار کرد: ۹ دی نمونه‌ای از بصیرت مردم بود که نشان داد دینداری و ولایتمداری مردم بسیار عمیق است و همانند اقیانوسی پوشیده از خس و خاشاک است که با طوفان مواج شده و در برابر توطئه ها می ایستد.

وی تاکید کرد: حماسه ۹ دی نشان داد عمق بصیرت رهبری به مانند یک اقیانوس است که برخاستن موج‌ها در اثر طوفان عظمت و بلندای آن را نشان می‌دهد و انقلاب ما مملو از امواجی نظیر ۹ دی است.

حاجی بابایی، ادامه داد: در ایران میلیون‌ها جوان عاشق این انقلاب هستند که حاضرند جان خود را مانند شهید حججی فدا کنند و تا سال‌ها کسی نمی‌تواند به آن آسیبی برساند اما باید مانند رهبری بیشتر به مردم بها دهیم و نوع تعاملات و ارتباط و برنامه‌ها به سمت حفظ مردم باشند.

این نماینده مجلس، از شهید سردار سلیمانی به عنوان نمونه‌ای از فرد بابصیرت یاد کرد و گفت: بصیرت، ویژگی بارز شهید سلیمانی بود، هرچه می‌خواست برای مردم، انقلاب و نظام بود، یک قدم جلوتر از رهبر انقلاب که قله بصیرت هستند نمی‌رفت و یک قدم از ایشان عقب‌تر نمی‌ماند و به معنی واقعی یک انقلابی بود.

وی ادامه داد: امروز، روی مین رفتن هزار بار مهم‌تر از زمان دفاع مقدس است و هر چه جلوتر می‌رویم این اهمیت بیشتر و بیشتر احساس می‌شود و افرادی که بصیرت دارند در این مسیر دچار شک و تردید نخواهند شد.

حاجی بابایی، با بیان اینکه جامعه در حال رسیدن به قله بصیرت است، افزود: جنگ تن به تن و شهادت نیروهای انقلاب اسلامی در خط مقابله با صهیونیسم، همه و همه نتیجه بصیرتی است که در جامعه و افراد ایجاد شده است.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، در بخش دیگری از سخنان خود نیز به غزه و اتفاقاتی که در این منطقه روی داده اشاره کرد و گفت: جنگ غزه نتیجه حرکت مقاومتی است، امروز فرموده حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه راه قدس از کربلا می‌گذرد رنگ واقعیت گرفته است و قدس و غزه امروز کربلایی شده‌اند.

وی با بیان اینکه کاری که در این ۷۵ روز در غزه صورت گرفت در ۷۵ سال گذشته بی‌سابقه بود، گفت: زنان و کودکان غزه شهید می‌شوند که دردناک است اما گام بلندی برداشته شده است که اگر کلان نگر باشیم متوجه فواید و دستاوردهای این حرکت خواهیم شد.

حاجی بابایی افزود: اشکالی که امروز در جامعه با آن روبرو هستیم جزئی نگری است و این امر بزرگ‌ترین مشکل ماست و عدم تحلیل با بصیرت موضوعات و اتفاقات، بزرگ‌ترین خطر برای نظام است و تنها راه نجات بخش و خروج از این مشکلات و خطرها، تحلیل و کلان نگری همراه با بصیرت است.

این نماینده مجلس، با بیان اینکه غزه باران عاشوراست، باران اهل بیت(ع) است و دنیا فهمید که رمز غزه، متصل به کربلاست، اضافه کرد: کوتاه آمدن صهیونیست‌ها و استکبار در جنگ غزه، نتیجه همین باران عاشورا و اهل بیت (ع) است که دنیا را در بر گرفته است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در نتیجه اقدامات جمهوری اسلامی، هیمنه نظامی آمریکا در دنیا شکسته شده و هرکسی از جهتی به آن سیلی می‌زند، ادامه داد: حرکاتی که در منطقه شروع شده آبروی آمریکا را در دنیا برده است و ایران قدرتمند در هرجایی به روی آمریکا سیلی می‌زند و این اذعان خود آنهاست.

وی افزود: ما بودیم که اسرائیل را در سرازیری مرگ قرار دادیم و مردم دنیا و منطقه بیدار شده‌اند و طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، این رژیم هیچ گاه به حالت اولیه باز نمی‌گردد چون ۲ تا سکته زده و در جنگ غزه نیز، هیچ پیروزی کسب نکرده است.

حاجی بابایی، از شهید سلیمانی به عنوان سیاستمدار، دیپلمات و مکتب یاد کرد و گفت: وی فقط یک نظامی نبود و همه این ویژگی‌ها را از معلم خود آموخته بود. این شهید بزرگوار در سال‌های آخر تحت مراقبت و نزدیک‌تر از همیشه به رهبر معظم انقلاب بود و رهبر انقلاب وی را به گونه‌ای تربیت کردند که تمام حرکت‌ها در صحنه‌های بین‌المللی را فرماندهی کردند.

انتهای پیام
captcha