چهل‌و‌دومین آزمون ادواری بخش فرهنگ و هنر برگزار می‌شود
کد خبر: 4190296
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶

چهل‌و‌دومین آزمون ادواری بخش فرهنگ و هنر برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: نخستین آزمون جامع و چهل‌ودومین آزمون ادواری استانداردهای بخش فرهنگ و هنر سال تحصیلی هم‌زمان با سراسر کشور در استان نیز در شهرستان‌های سنندج و سقز برگزار می‌شود.

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان امروز، ششم دی در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: هم‌زمان با سراسر کشور در استان کردستان نخستین آزمون جامع و چهل‌ودومین آزمون ادواری استانداردهای بخش فرهنگ و هنر سال تحصیلی در شهرستان‌های سنندج و سقز با حضور بیش از 100 هنرجو برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این آزمون‌ها که به‌صورت نظری و عملی برگزار می‌شود، افزود: در 8 و 11 دی‌ماه سال جاری بخش عملی آزمون و 14 و 15 دی‌ماه نیز بخش نظری(تئوری) آن در دو شهرستان سنندج و سقز برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: رشته‌هایی که هنرجویان استان کردستان در آن شرکت می‌کنند شامل گرافیک کامپیوتر، چهره‌سازی، تصویرسازی و عکاسی دیجیتال است.

وی گفت: آزمون‌های مهارتی بخش فرهنگ و هنر به منظور فراگیری و ارتقای سطح آموزش‌های مهارتی و هنری، همچنین ساماندهی و ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ التحصیلان به بازار کار و اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و پرورش روحیه کارآفرینی در فارغ التحصیلان آموزش‌های مهارتی، به صورت جامع و هماهنگ در سطح استان در دو شهرستان سقز و سنندج توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان هر ساله در ۳ مقطع خرداد، شهریور و دی ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha