عالمان دینی نقش تأثیرگذاری در حفظ وحدت و اتحاد دارند
کد خبر: 4190008
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

عالمان دینی نقش تأثیرگذاری در حفظ وحدت و اتحاد دارند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه عالمان دینی نقش تأثیرگذاری در حفظ وحدت و اتحاد کنونی استان داشته‌اند گفت: حفظ حرمت و جایگاه علما از سوی مسئولان و اقشار مختلف مردم ضروری است.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان روز گذشته، چهارم دی‌ماه در دیدار با طلاب و روحانیون استان بر ضرورت جذب هر چه بیشتر طلاب ویژه تحصیل علوم اسلامی تأکید کرد و گفت: ماموستایان باید برای ارتقای مدارس علوم دینی و جذب جوانان مشتاق و تحصیل علوم اسلامی، گام‌های مهم و مؤثری را بردارند.

وی افزود: عالمان دینی نقش تأثیرگذاری در حفظ وحدت و اتحاد کنونی استان داشته و حفظ حرمت و جایگاه این عزیزان از سوی مسئولان و اقشار مختلف مردم ضروری است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ارتقای سطح علمی و معیشتی روحانیون کردستانی را جزو برنامه‌های اولویت‌دار ذکر و بیان کرد: اولویت کار بنده معیشت طلاب و روحانیون استان است و در این زمینه کار‌های مهمی انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی از پیشرفت ساخت و تجهیز مدارس علوم دینی در کردستان خبر داد و یادآور شد: حوزه‌های چندین شهرستان از جمله بانه تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام
captcha