رقابت ۴۸ یزدی در آزمون مجدد شفاهی اعطای مدرک به حفاظ
کد خبر: 4189164
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹

رقابت ۴۸ یزدی در آزمون مجدد شفاهی اعطای مدرک به حفاظ

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد از مشارکت ۴۸ نفر از حافظان استان در آزمون مجدد شفاهی طرح «ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن» خبر داد.

علی محمد رضایی، امور قرآنی تبلیغات اسلامی یزدحجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا گفت: هجدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم، در مرحله اول به صورت کتبی با شرکت 385 ثبت‌نام کننده از استان آغاز شد که 296 نفر به مرحله دوم، آزمون شفاهی راه یافتند.

رضایی با اشاره به برگزاری آزمون شفاهی در پنج حوزه یزد، ابرکوه، اردکان، میبد و مهریز در تیرماه امسال اضافه کرد: امسال برای اولین‌بار یک نوبت آزمون مجدد شفاهی در آذرماه برگزار شد که 48 نفر از حافظان قرآن استان به رقابت با یکدیگر پرداختند و نتایج آن متعاقباً از سوی سازمان دارالقرآن الکریم اعلام خواهد شد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری آزمون مرحله سوم این طرح بنا به اعلام سازمان در سیزدهم بهمن ماه امسال گفت: به حافظانی که نمره حد نصاب را کسب کنند، مدارک درجه پنج تا یک معادل دیپلم تا دکتری اعطا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha