اعلام برنامه زمانی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن
کد خبر: 4189090
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۹

اعلام برنامه زمانی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن

برنامه زمانی مرحله نهایی بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن اعلام شد و براساس آن روزهای نوزدهم تا بیست و سوم دی‌ماه شاهد برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه این رویداد خواهیم بود.

اعلام برنامه زمانی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن + جزئیات

به گزارش ایکنا، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه به فاصله حدود 20 روز مانده به آغاز مرحله نهایی بخش معارفی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم برنامه این مسابقات را اعلام کرد.

بر اساس برنامه اعلام شده، مراسم افتتاحیه این مسابقات شامگاه سه‌شنبه 19 دی‌ماه آغاز می‌شود و در ادامه از ساعت 20 تا 21 شاهد برگزاری آزمون کتبی این بخش خواهیم بود.

در ادامه از چهارشنبه 20 دی‌ تا جمعه 22 دی‌ماه شاهد برگزاری مسابقات در بخش شفاهی خواهیم بود. مراسم اختتامیه این مسابقات نیز شنبه 23 دی‌ماه برگزار خواهد شد. 

بخش معارفی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در چهار مرحله شهرستانی، استانی، مقدماتی کشوری(مصاحبه) و نهایی کشوری(فینال) برگزار می‌شود. مرحله مقدماتیِ مرحله کشوری این دوره از مسابقات به صورت مصاحبه تخصصی و برخط طی ۱۱ تا ۱۴ آذرماه برگزار شد.

در این مرحله ۲۴۲ نفر حضور داشتند که در نهایت ۷۷ نفر در دو گروه بانوان و آقایان به مرحله نهایی مرحله کشوری راه یافتند.

مرحله نهایی این مسابقات ۱9 تا ۲۳ دی‌ماه سال‌جاری و به میزبانی شهر قم برگزار خواهد شد.

اعلام برنامه زمانی بخش معارفی مسابقات سراسری قرآن + جزئیات

برنامه زمانی روز اول بخش شفاهی مسابقات معارفی

برنامه زمانی روز دوم بخش شفاهی مسابقات معارفی

برنامه زمانی روز سوم بخش شفاهی مسابقات معارفی

یادآور می‌شود، مرحله نهایی بخش نغماتی و آوایی چهل و ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه ۹ تا ۱۸ آذرماه به میزبانی خراسان شمالی برگزار شد.

انتهای پیام
captcha