ویژه برنامه‌های هفته سوادآموزی در کردستان اعلام شد
کد خبر: 4188908
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

ویژه برنامه‌های هفته سوادآموزی در کردستان اعلام شد

معاون سوادآموزی آموزش‌و‌پرورش کردستان، روز شمار و ویژه‌برنامه‌های اجرایی استان به مناسبت گرامیداشت هفته سوادآموزی در سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

گلبهار خسروی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش کردستان

 گلبهار خسروی، معاون سوادآموزی آموزش‌و‌پرورش کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با گرامیداشت هفتم دی‌ماه و چهل‌و‌چهارمین سال تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) گفت: به همین مناسبت با برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته سوادآموزی در شهرستان و مناطق از آموزش‌دهندگان تلاشگر، دستگاه‌های فعال، کارکنان و دست‌اندرکاران این حوزه تجلیل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه‌های به مناسبت هفته سوادآموز از یکم لغایت هفتم دیماه برگزار می‌شود، افزود: انجام تبلیغات محیطی و بهره‌گیری از فضای مجازی، برگزاری جلسات شورای پشتیبانی سوادآموزی استان، شهرستان و مناطق با موضوع گرامیداشت هفته سوادآموزی و اختصاص سربرگ مکاتبات اداری آموزش‌و‌پرورش استان در این هفته به موضوع سوادآموزی از برنامه‌های این هفته است.

معاون سوادآموزی آموزش‌و‌پرورش کردستان به ارائه گزارش و دستاوردهای حوزه سوادآموزی در نماز جمعه این هفته در یکم دی‌ماه اشاره و بیان کرد: برگزاری نشست خبری و تشریح اقدامات، خدمات و دستاوردهای سوادآموزی در شاخص‌های مختلف از دیگر برنامه‌های این هفته می‌باشد.

وی در ادامه گفت: برگزاری مسابقه انشانویسی با موضوع پرسش مهر ریاست جمهور با شرکت سوادآموزان دوره انتقال و دیدار اعضای گروه بهبود کیفیت سوادآموزی استان و شهرستان‌ها و مناطق با نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه شهرستان‌ها و ارائه گزارشی از اقدامات و برنامه‌های سوادآموزی، دیدار و تجلیل از خانواده شهدا و چهره‌های شاخص سوادآموزی و پیشکسوتان این حوزه از دیگر برنامه‌های هفته سوادآموزی استان است.

خسروی افزود: در آخرین روز از هفته سوادآموزی مراسم غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا برگزار خواهد شد و در این آیین شرکت‌کنندگان ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان با آرمانهای والای امام راحل، شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تجدید میثاق خواهند کرد.

وی در پایان به روز شمار هفته سواد آموزی در سال 1402 اشاره کرد و گفت: سوادآموزی، تبلیغ و ترویج، سوادآموزی و رسانه، سوادآموزی و تکریم از فعالان، سوادآموزی، نخبگان، فرهنگ کتابخوانی و تولید محتوا، سوادآموزی و مسئولان، سوادآموزی و فرهنگ ایثار، شهادت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی و سوادآموزی و تجدید میثاق با آرمان‌های امامین انقلاب نامگذاری شده است.

انتهای پیام
captcha