«مِهری»؛ عاشقانه‌ای در خون و آتش
کد خبر: 4188844
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۱

«مِهری»؛ عاشقانه‌ای در خون و آتش

رُمان «مِهری» به قلم فاطمه غلامی شاعر و نویسنده یزدی که داستان نبرد یک زن ایرانی در پشت جبهه جنگ و عرصه خانواده را به تصویر می‌کشد، در نشست کتاب ماه یزد معرفی شد.

معرفی رُمان «مِهری» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، نشست کتاب ماه یزد با معرفی رُمان «مِهری» با حضور جمعی از مسئولان، شاعران و نویسندگان استان همراه با جشن امضا و اهدای کتاب، 28 آذرماه در تالار فرهنگ و هنر نگین واقع در کتابخانه فرخی برگزار شد.

رمان «مِهری» که در 277 صفحه و شمارگان 2500 نسخه، توسط نشر جمال به چاپ رسیده، داستان نبرد یک زن ایرانی در پشت جبهه جنگ و عرصه خانواده است که به قلم فاطمه غلامی شاعر و نویسنده یزدی در تابستان 1401 در 277 صفحه تنظیم و به بازار کتاب عرضه شده است.

این رُمان داستان زیبا و عاشقانه‌ بانویی به نام مهری است که سرنوشت وی با جنگ رقم می‌خورد و سال‌ها، چون سروی سربلند در انتظار دیدار دوباره‌ همسرش «مرتضی» زندگی‌ را در طوفان حوادث مدیریت و ساماندهی می‌کند. او و فرزندانش چشم‌انتظار مرتضی هستند، مرتضایی که خبرهای مختلفی در مورد شهادت یا اسارت او به خانواده‌اش می‌رسد و ...

یادآور می‌شود نشست کتاب ماه یزد با هدف تکریم شاعران و‌ نویسندگان یزدی، معرفی کتاب‌های اهل قلم یزد، ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت معنوی از صاحبان آثار برگزار می‌شود که در دومین نشست که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و مشارکت خانه شعر و ادب، مؤسسه اوج سیمرغ هنر و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد، رمان «مهری» معرفی شد.

انتهای پیام
captcha