نوسازی بیش از ۷۰ بقعه متبرکه در گیلان
کد خبر: 4188654
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
مدیرکل اوقاف گیلان خبر داد:

نوسازی بیش از ۷۰ بقعه متبرکه در گیلان

مدیرکل اوقاف گیلان با اشاره به اجرای عملیات نوسازی دو مسجد و یک بقعه در منطقه اشکورات با اعتبار چهار میلیارد تومانی، گفت: از ابتدای سال تاکنون فعالیت عمرانی و نوسازی در بیش از ۷۰ بقعه متبرکه گیلان طراحی، برنامه ریزی و اجرایی شده است.

بقعه متبرکه در اشکورات

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان امروز، 27 آذرماه در حاشیه بازدید از عملیات نوسازی سه بقعه و مسجد در منطقه اشکورات رودسر، اظهار کرد: سه عملیات نوسازی بنای بقعه متبرکه بانو کیا گورج، مسجد امام حسین(ع) نسامکوه و مسجد صاحب الزمان(عج) روستای اکبرآباد از توابع املش و اشکورات شهرستان رودسر به مبلغ چهار میلیارد تومان با رویکرد خدمات رسانی در مناطق کم برخوردار به همت خیرین و اعتبارات سازمانی در حال اجراست.

وی با بیان اینکه نوسازی مساجد و بقعه مذکور تا دهه فجر امسال به اتمام می‌رسد، افزود: برای اجرای این سه پروژه ۱۰۰ استادکار، مهندس و کارگر مشارکت دارند. از ابتدای سال تاکنون فعالیت عمرانی و نوسازی در بیش از ۷۰ بقعه متبرکه گیلان طراحی، برنامه ریزی و اجرایی شده است.

مدیرکل اوقاف گیلان گفت: تنها در هفته وقف امسال چهار پروژه با اعتبار ۴۲ میلیارد تومان در موقوفات گیلان کلنگ زده شد که باعث افزایش بهره وری موقوفات گیلان خواهد شد؛ همچنین ۱۷ پروژه با هزینه ۶۵ میلیارد تومان در هفته وقف در بقاع متبرکه و اراضی موقوفه گیلان افتتاح شده است. مردم همراه حقیقی ادارات اوقاف در نوسازی بنای آستان امامزادگان و مساجد هستند که قدرددان زحمات مردم شریف گیلان هستیم.

انتهای پیام
captcha