بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی اقدام تروریستی منطقه راسک
کد خبر: 4188301
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳

بیانیه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی اقدام تروریستی منطقه راسک

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پی اقدام تروریستی منطقه راسک با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: هم‌پوشانی زمانی حادثه تروریستی اخیر در جاسک با بمباران نوار غزه، به وضوح از آبشخور و خاستگاه واحد تروریسم صهیونیستی و تکفیری پرده برمی‌دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در پی اقدام تروریستی(راسک) که به شهادت چندین تن از مدافعین امنیت کشور انجامید سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن بدین شرح است:

انالله و اناالیه راجعون

شهادت مظلومانه مدافعین امنیت کشور در راسک توسط تروریست‌های وابسته به دستگاه‌های امنیتی غرب و رژیم اشغالگر قدس، بار دیگر ملت شریف ایران را داغدار کرد. این بار نیز دستان پلید صهیونیست‌ها و دولتمردان آمریکایی از آستین تروریست‌های جیش الظلم بیرون آمد و غیورمردان بی‌ادعایی را که تأمین امنیت مرزها و کشور دغدغه آنها محسوب می‌شد هدف قرار داد.

هم‌پوشانی زمانی حادثه تروریستی اخیر در جاسک با بمباران نوار غزه، به وضوح از آبشخور و خاستگاه واحد تروریسم صهیونیستی و تکفیری پرده بر می‌دارد. مواجهه قاطعانه با عوامل و بانیان صهیونیستی و فرامنطقه‌ای این جنایت، خواسته و مطالبه بر حق ملت ایران است.

سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، شهادت جمعی از پرسنل و سربازان انتظامی را به مجموعه متعهد و مظلوم فراجا تسلیت می‌گوید و ضمن آرزوی شفای عاجل برای مجروحین، برای بازماندگان از خداوند متعال آرزوی صبر و اجز جزیل می‌نماید.

انتهای پیام
captcha