کردستانی‌ها چهار عنوان برتر کشوری چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن را کسب کردند
کد خبر: 4187913
تاریخ انتشار : ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷

کردستانی‌ها چهار عنوان برتر کشوری چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن را کسب کردند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از کسب چهار عنوان برتر کشوری در رشته تفسیر و معارف قرآن چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم توسط فعالان قرآنی کردستان خبر داد.

محمد کاروند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از اعلام نفرات برتر مرحله نهایی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: 9 نفر از فعالان قرآنی کردستان به بخش فینال این دوره از رقابت‌های قرآنی راه یافتند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله نهایی چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن در رشته تفسیر و معارف قرآن کریم فعالان قرآنی کردستان موفق به کسب چهار عنوان برتر کشوری شدند، افزود: در بخش بانوان دو نفر و در بخش آقایان دو نفر به عنوان نفرات برتر این دوره از مسابقات سراسری قرآن معرفی شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان بیان کرد: کویستان سیدی نفر اول و شادی رحمانی نفر سوم و در بخش آقایان مجید فلکی روح اول و ادریس میرکی نفر دوم رشته تفسیر و معارف قرآن کریم را کسب کردند.

وی ادامه داد: فردوس اباذری نفر پنجم و چیمن مقصودی نفر هشتم از کردستان در بخش بانوان و محمد طهماسبی نفر چهارم، بختیار عبدی نفر هفتم، هیوا فرج‌پور نفر 9 بخش آقایان را از آن خود کردند.

حجت‌الاسلام کاروند در پایان یادآور شد: مراسم تجلیل از نفرات برگزیده چهل‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در 23 دی‌ماه سال جاری در استان قم برگزار خواهد شد و نفرات برگزیده مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام
captcha