کتاب «پرواز بدون بال» در کتابخانه عمومی جعفرآباد رونمایی شد
کد خبر: 4187660
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

کتاب «پرواز بدون بال» در کتابخانه عمومی جعفرآباد رونمایی شد

مراسم رونمایی از کتاب «پرواز بدون بال» با حضور جمعی از مسئولان و نویسنده کتاب، در محل کتابخانه عمومی علامه محمدتقی جعفری جعفرآباد برگزار شد.

مراسم رونمایی از کتاب «پرواز بدون بال» در کتابخانه عمومی جعفرآبادبه گزارش ایکنا از اردبیل، مراسم رونمایی از کتاب «پرواز بدون بال» با حضور جمعی از مسئولان و مظاهر سعیدی، نویسنده کتاب، در محل کتابخانه عمومی علامه محمدتقی جعفری جعفرآباد برگزار شد.

پورممی، مسئول کتابخانه عمومی جعفرآباد در این مراسم با اشاره اهمیت معرفی نویسندگان بومی گفت: این برنامه در راستای اجرای مصوبه انجمن کتابخانه عمومی شهر انجام می‌شود و سایر برنامه‌های فرهنگی به‌منظور حمایت از نویسندگان بومی شهرستان در دستور کار قرار دارد.

وی حضور شخصیت‌های برجسته فرهنگی و نویسندگان بومی در کنار کودکان و سایر اعضای کتابخانه را در برنامه‌های کتابخوانی موثر ارزیابی کرد و افزود: الگوپذیری دانش آموزان و دانشجویان از این ظرفیت‌های فرهنگی موجب شکوفایی استعداد‌ها و ظرفیت‌های آنان می‌شود.

سعیدی، نویسنده کتاب نیز در این مراسم گفت: کتاب «پرواز بدون بال» داستانی کوتاه در مورد واقعیت‌های جامعه بشری است که در آن آمیزه‌ای از احساسات و عواطف انسانی به‌کار رفته و در نگارش آن از داستان‌های کتاب «شازده کوچولو» الهام گرفته شده است.

وی بیان کرد: این کتاب حاوی محتوایی آموزنده و دارای نکات اخلاقی است و شخصیت اصلی داستان که یک معلم است سعی دارد تفکر و تخیل خلاقانه را در دانش‌آموزانش پرورش دهد.

یادآور می‌شود، در ادامه مراسم با حضور مسئولان از این اثر رونمایی شد و با اهدای لوح سپاس و هدیه از تلاش‌های فرهنگی این نویسنده تجلیل به عمل آمد.

پایان این مراسم نیز با بازدید مسئولان از بخش‌های مختلف کتابخانه و همچنین از نمایشگاه کتاب که به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) برپا شده بود، همراه شد.

انتهای پیام
captcha