اعلام اسامی هیأت داوران سوگواره «راوی رزم» در یزد
کد خبر: 4187302
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴

اعلام اسامی هیأت داوران سوگواره «راوی رزم» در یزد

اسامی هیأت داوران نخستین سوگواره استعدادیابی شبیه‌خوانی نوجوانان و جوانان استان یزد که در روزهای 22 و 23 آذرماه به میزبانی شهرستان تفت برگزار می‌شود، اعلام شد.

سوگواره «راوی رزم» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، اسامی هیأت داوران نخستین سوگواره استعدادیابی شبیه‌خوانی نوجوانان و جوانان استان یزد که در روزهای 22 و 23 آذرماه به میزبانی شهرستان تفت برگزار می‌شود، اعلام شد.

احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و دبیر این سوگواره در پیامی آورده است: «با توجه به تجربه، تعهد و شایستگی‌های لازم، جعفر جعفرزاده، مهدی بیکی و حمیدرضا راستی به عنوان اعضای هیأت داوران بخش مسابقه حضوری نخستین سوگواره استعدادیابی شبیه‌خوانی نوجوانان و جوانان استان یزد منصوب می‌شوند. امید است با درایت و دقت نظر لازم منتخبان راه یافته به مرحله نهایی سوگواره راوی رزم در تفت مورد ارزیابی قرار گرفته و نتایج آن برای تجلیل از نفرات برتر در مراسم اختتامیه در اختیار ستاد برگزاری سوگواره قرار گیرد.» 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد همچنین از عموم مردم استان یزد، مدیران دستگاه‌های اجرایی، اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه و ... دعوت کرد تا در روزهای چهارشنبه، 22 آذرماه از ساعت 9 الی 21 و پنج‌شنبه، 23 آذرماه از ساعت 9 الی 11 از اجراهای شبیه‌خوانی نوجوانان و جوانان منتخب استان دیدن کرده و در مراسم اختتامیه و تجلیل از این عزیزان که در روز پنجشنبه، 23 آذرماه از ساعت 18 الی 21 در حسینیه گرمسیر شهرستان تفت برگزار می‌شود، حضور به‌هم رسانند.

سیدعباس دهقان، معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز  در این زمینه به ایکنا گفت: در مجموع 97 اثر به دبیرخانه سوگواره راوی رزم ارسال و از این تعداد، 61 اثر به بخش مسابقه نهایی راه پیدا کرد که 30 اثر در بخش نوجوانان و 31 اثر در بخش جوانان به رقابت خواهند پرداخت.

وی، هدف از برگزاری این سوگواره را شناسایی و استعدادیابی نوجوانان و جوانان در هنر آیینی _ مذهبی شبیه‌خوانی و زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و حماسه قیام حضرت امام حسین(ع) و یاران با وفایش عنوان کرد.

انتهای پیام
captcha