اعزام مدیران کانون‌های مساجد بانوان کرمانشاه به کنگره ملی تخصصی
کد خبر: 4187074
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

اعزام مدیران کانون‌های مساجد بانوان کرمانشاه به کنگره ملی تخصصی

۱۰ مدیر کانون فرهنگی هنری بانوان مساجد استان کرمانشاه به‌منظور شرکت در نخستین کنگره ملی تخصصی بانوان ستاد کانون‌های مساجد کشور اعزام می‌شوند.

حجت‌الاسلام جلالی مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه

حجت‌الاسلام جواد جلالی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: نخستین کنگره ملی تخصصی بانوان مساجد با حضور مدیران تخصصی بانوان از سراسر کشور در تالار وحدت تهران برگزار می‌شود که در این همایش سراسری ۱۰ نفر از مدیران کانون‌های بانوان از استان کرمانشاه حضور می‌یابند.

وی با اشاره به معرفی ۵ بانوی سرآمد استان در عرصه‌های علمی، هنری، فرهنگی همچنین حوزه‌های ایثار در این همایش سراسری، افزود: الگوی زن تراز انقلاب اسلامی و تلاش در حوزه بانوان و خانواده از اهداف کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی بانوان مساجد است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کرمانشاه گفت: از دیگر اهدافی که زمینه راه‌اندازی کانون‌های تخصصی بانوان در مساجد را فراهم آورده برنامه‌ریزی مدون برای فعالیت‌های آنان برای ایجاد بستر تحول و تقویت در عرصه‌های فرهنگی است.

حجت‌الاسلام جلالی تصریح کرد: کانون‌های تخصصی بانوان در کرمانشاه با رویکرد تقویت نقش زنان در جامعه و مقابله با توطئه دشمنان همچنین رویکرد حجاب و عفاف فعالیت می‌کنند.

وی در پایان اظهار کرد: باید برنامه‌های دقیق و مدونی در زمینه فعالیت‌های مناسب بانوان برنامه‌ریزی و برای آن بسترسازی شود تا منجر به ایجاد تحول و تقویت عرصه فرهنگی گردد.

انتهای پیام
captcha