میزبانی مدارس البرز از طرح «یاوران حسینی، حامیان فاطمی» در مدارس البرز
کد خبر: 4186792
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷

میزبانی مدارس البرز از طرح «یاوران حسینی، حامیان فاطمی» در مدارس البرز

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش البرز از اجرای طرح یاوران حسینی، حامیان فاطمی در مدارس استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در بین دانش‌آموزان و جمع‌آوری نذورات برگزار می‌شود.

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان البرز

هادی خانمحمدی، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش البرز از اجرای طرح «یاوران حسینی، حامیان فاطمی» در مدارس استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در بین دانش‌آموزان و جمع‌آوری نذورات برگزار می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه این طرح باعث می‌شود تا دانش‌آموزان در ساخت و توسعه عتبات و عالیات سهیم و شریک شوند، افزود: یکی از وظایف هر مسلمان شیعه حفظ و نشر معارف اهل‌ بیت(ع) است و آموزش و پرورش استان البرز در راستای تحقق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و تقویت روحیه تربیتی و معنوی دانش‌آموزان با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات در این طرح خداپسندانه مشارکت می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز مسئولیت پیگیری و اجرای برنامه‌های ستاد عتبات عالیات در مدارس استان را در بخش جمع‌آوری نذورات، تهیه بسته فرهنگی و انتشار محتوای تربیتی و تبلیغی برعهده دارد، گفت: در راستای جمع‌آوری کمک‌های دانش‌آموزی و فرهنگیان شماره حساب جداگانه توسط اداره‌کل آموزش و پرورش البرز و ستاد بازسازی عتبات عالیات استان اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha