دانشجویان مطالبه‌گری را سرلوحه امور خود قرار دهند
کد خبر: 4186372
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

دانشجویان مطالبه‌گری را سرلوحه امور خود قرار دهند

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان با بیان اینکه نسل ششم دانشگاه‌ها بر مبنای تغییر و توسعه است، به ویژگی این نسل اشاره کرد و گفت: ایده‌پردازی نیازمند این نسل جدید در دانشگاه است و دانشجویان باید مطالبه‌گر و مشارکت‌گرا باشند.

محمد رضایی، مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی کردستان، محمد رضایی، مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان در مراسم بزرگداشت روز دانشجو امروز، ۱۵ آذر در دانشگاه آزاد اسلامی سنندج برگزار شد، با بیان اینکه در سیر تحول تاریخی دانشگاه‌ها چند نسل را پشت سرگذاشته‌ایم، اظهار کرد: نسل اول، نسل علمی بود که هدف آن آموزش و تربیت نیروی انسانی بود. نسل‌های بعدی با تغییر و تحول، کارآفرینی و روش‌های نرم به سمت تمدن‌سازی و انسان‌سازی حرکت کردند.

وی افزود: دانشجو فقط یکی از مؤلفه‌های دانشگاه است. امسال منتظر یک رخداد هستیم و آن انتخابات است و نقش دانشجویان در این زمینه بسیار تأثیرگذار است.

مدیرکل امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان با اشاره به اینکه مشارکت ثبت‌‌نام‌کنندگان در انتخابات مجلس نسبت به دوره قبل در استان ۲۷ درصد افزایش یافته است، بیان کرد: در سپهر اجتماعی و سیاسی کشور، استان کردستان معنا و مفهوم خاصی دارد.

قباد مینت‌آبادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج هم در این مراسم به تحصیل ۱۴ هزار نفر دانشجو در این واحد آموزشی اشاره کرد و گفت: این تعداد نسبت به سال تحصیلی قبل دو هزار نفر بیشتر شده است.

وی افزود: ظرفیت خوابگاه‌های این دانشگاه برای دانشجویان دختر از ۵۰۰ نفر به ۷۵۰ نفر رسیده است و همه دانشجویانی که خوابگاه می‌خواستند اسکان داده شده‌اند.

یادآور می‌شود؛ در این مراسم، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و مدیرکل امور سیاسی انتخابات استانداری کردستان به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دادند و در پایان، از دانشجویان برتر علمی، فرهنگی و ورزشی تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha