مسئولان برای دستیابی به موفقیت از ظرفیت‌های جوانان بهره‌مند شوند
کد خبر: 4185806
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
معاون استاندار سیستان‌و‌بلوچستان:

مسئولان برای دستیابی به موفقیت از ظرفیت‌های جوانان بهره‌مند شوند

رضا شریفی گفت: هر کجا مسئولان از ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف استفاده کردند، به موفقیت دست یافته‌اند، مسئولان نیز از این ظرفیت برای کاهش هزینه‌های حکمرانی در استان سیستان‌وبلوچستان استفاده کنند.

رضا شریفی معاون استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندر سیستان‌وبلوچستان امروز دوشنبه، ۱۳ آذرماه در اختتامیه طرح آموزشی مدرسه سبز در زاهدان با ابراز خرسندی از اجرای این طرح اظهار کرد: آغاز هر طرحی از مدارس آن را به برنامه‌سازی نزدیک‌تر و به یک فرهنگ غالب در همه لایه‌های اجتماعی تبدیل می‌کند.
 
وی با بیان اینکه دانش‌آموزان باید از مدیران و بزرگان خود، استفاده از ظرفیت‌های نوجوانان و جوانان را مطالبه کنند، افزود: هر کجا مسئولان از ظرفیت‌های جوانان و نوجوانان در عرصه‌های مختلف استفاده کردند، به موفقیت دست یافته‌اند، مسئولان نیز از این ظرفیت برای کاهش هزینه‌های حکمرانی در استان سیستان‌وبلوچستان استفاده کنند.
 
معاون استاندار سیستان‌و‌بلوچستان بیان کرد: با توجه به بهره‌وری در کارها می‌توانیم شاهد کاهش هزینه‌ها باشیم و باید فرهنگ بهره‌وری را نهادینه کنیم، با حضور نسل جدید در میدان عمل همراه با نشاط، شادی، نوآوری و خلاقیتی که دارند در کنار مدیران، یک روند مثبت در انجام کارها ایجاد می‌شود.
 
شریفی تصریح کرد: برای ایجاد استانی آبادتر و سبزتر، این هدف باید از مدرسه سبز شروع شود، این یک شعار نیست بلکه یک هدف دست یافتنی است، اکنون از شمال تا جنوب استان در برخی مناطق ۵ تیم کارگاهی در زمینه‌های آب، راه، فیبر نوری، راه آهن و گاز برای توسعه سیستان‌و‌بلوچستان در حال فعالیت هستند.
 
وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای وضعیت ترافیکی شهر زاهدان گفت: هم سرعت کارها و پروژه‌ها و هم کیفیت کارها باید ارتقا پیدا کند تا دیگر شاهد این گره‌های ترافیکی که در شهر زاهدان وجود دارد، نباشیم، استان سیستان‌و‌بلوچستان را باید با همکاری و همراهی هم بسازیم، این شعار نیست و در عمل نیز ثابت خواهیم کرد.
انتهای پیام
captcha