اولین «دوره توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد» در گلستان برگزار شد
کد خبر: 4184919
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵

اولین «دوره توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد» در گلستان برگزار شد

اولین «دوره توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد» گلستان با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت خواهران در حوزه تربیت اجتماعی امروز، ۸ آذر در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری بهارستان گرگان برگزار شد.

برگزاری اولین دوره توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجدبه گزارش ایکنا از گلستان، اولین دوره توانمندسازی مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد (تخصصی) واحد خواهران استان گلستان با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان و اساتید استانی امروز، ۸ آذر در سالن جلسات مجتمع فرهنگی هنری بهارستان گرگان برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این دوره تخصصی استفاده حداکثری از ظرفیت خواهران در حوزه تربیت اجتماعی است، گفت: ارتقا جبهه خواهران و توانمندسازی آنان در استان از طریق کار تیمی و تشکیلاتی در راستای تربیت نسل آینده کشور صورت گرفته است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گلستان به حضور 40 نفر از مدیران خواهران در این دوره اشاره کرد و افزود: این دوره نخستین دوره بوده که در دو بخش تبیین اهداف و نقش‌آفرینی در تربیت کودک و نوجوان متمرکز شده است.

پودینه از اساتید حوزه علمیه جامعه فعالان تربیتی فتح الفتوح گلستان به رسالت و اهداف کانون‌های هنری مساجد گلستان در این جلسه اشاره کرد و گفت: برای تربیت نسل آینده باید به شناخت دنیای آنان و جذابیت‌ها و چالش‌های آن پرداخته و با فعالیت‌های تربیتی مطلوبِ هدف محور و مرسوم برنامه محور، زمینه‌ساز حرکت عمومی در جامعه شد.

صفری از اساتید قرارگاه عاشوریان گرگان با اشاره به ساختار و تشکیلات مساجد به اهمیت بیانه گام دوم پرداخت و گفت: مساجد زمانی می‌توانند خوب عمل کنند و در راستای تحقق منویات رهبری قدم بردارند که به عنوان حلقه‌های میانی در جامعه ایفای نقش کنند.

انتهای پیام
captcha