سلسله کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود
کد خبر: 4184892
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
به همت خبرگزاری ایکنا کرمانشاه؛

سلسله کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود

به همت خبرگزاری ایکنا با همکاری دفتر قرآن و عترت علوم پزشکی کرمانشاه سلسله کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی با موضوع «سبک زندگی فاطمی» ویژه کارکنان دانشگاه برگزار می‌شود.

سلسله کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود

رسول قاسمی، مدیر دفتر قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: اولین کارگاه از سلسله کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی به مناسبت ایام فاطمیه با موضوع «سبک زندگی فاطمی» به پیشنهاد و با همت خبرگزاری ایکنا کرمانشاه ویژه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی برگزار می‌شود.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای برگزاری سلسله کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی تا پایان سال‌جاری ویژه اساتید، کارکنان، بانوان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه انجام شده است.

قاسمی با اشاره به اهداف برپایی این کارگاه‌ها، گفت: برگزاری کارگاه‌ها با هدف توسعه و تعمیق فعالیت‌های آموزشی و گفتمانی در حوزه سبک زندگی قرآنی است که در این راستا با همفکری دبیر خبرگزاری ایکنا کرمانشاه موضوعات متنوعی با معرفی اساتید خوب و برجسته استانی پیشنهاد شده که در دستور کار برای اجرا شدن به صورت جدی قرار گرفته است.

مدیر دفتر قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: بحث سبک زندگی موضوعی است که باید در بخش‌های دانشگاهی بیشتر به آن توجه شود و پرداختن درست به آن ثمرات و برکاتی دارد و در بخش‌هایی که برگزار شده شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به زمان برگزاری اولین بخش از سلسله کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: این کارگاه روز سه‌شنبه ۱۴ آذرماه از ساعت ۱۰ صبح در محل نمازخانه ساختمان شماره دو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور زهرا جانجانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه برگزار خواهد شد.

قاسمی در پایان تأکید کرد: تحقق سبک زندگی قرآنی نیازمند تلاش در این خصوص است که امیدوار رسیدن به این هدف والا هستیم.

سلسله کارگاه‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha